Noodstroomvoorziening C2000 masten

Auteur Topic: Noodstroomvoorziening C2000 masten  (gelezen 2662 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jwk

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Gepost op: 16 september 2010, 14:01:43
Ik ben aan het zoeken naar gegevens over de noodstroomvoorziening van een C2000-mast. Is dat wettelijk geregeld of is dat per mast verschillend? En hoelang blijft een mast actief in geval van stroomuitval?




jwk

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #1 Gepost op: 20 september 2010, 08:42:09
Kan niemand hier iets zinnigs over zeggen?  ;)


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #2 Gepost op: 20 september 2010, 15:15:48
Misschien als je er bij vermeld waarom je er naar op zoek bent?
(ik weet het trouwens ook niet maar kan me voorstellen dat je dat als medewerker van de brandweer zo na kan vragen bij VtSPN)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


klinknagel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2010, 00:17:37
Als de spanning van een mast af is. Dit door een netwerk storing. Komt er iemand van de brandweer met een aggregaat.

Al twee keer gezien bij een mast.  




Ik ben aan het zoeken naar gegevens over de noodstroomvoorziening van een C2000-mast. Is dat wettelijk geregeld of is dat per mast verschillend? En hoelang blijft een mast actief in geval van stroomuitval?
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.


Peter494

  • ambu-vpk, VPK centralist LMAZ/MKA, instructeur ALS, BLS/AED, PBLS, EHBO en BHV
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2011, 19:37:27
Sommige masten hebben een noodstroom voorziening, niet allemaal.
En welke wel en welke niet en waarom wel en niet, weet ik ook niet...


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2011, 20:35:47
Ik dacht eigenlijk dat elke mast dit had. De inrichting van zo'n 'huisje' is volgens mij altijd hetzelfde. Wel is het zo dat het om accu's gaat en die zijn natuurlijk een keer leeg. Daarom vermoed ik dat men een aggegraat laat aanrukken als men een langere 'spanningsdip' verwacht. Dan nog kun je daar maar 1 mast mee voeden. De vraag is natuurlijk hoe groot de kans is dat een storing meerdere masten tegelijk treft..