Vermissing Mirco Schlitter (Grefrath) sinds 03-09-2010

Auteur Topic: Vermissing Mirco Schlitter (Grefrath) sinds 03-09-2010  (gelezen 8290 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 17 september 2010, 18:32:11
Met warmtebeeld kun je nog erg lang contouren zien van...etc. Maar misschien dat een blauwe hierover meer kan vertellen.

ritger

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 17 september 2010, 18:40:28
Ik vraag me af waarom ze op dit moment nog met een warmtebeeldcamera op zoek gaan. Deze reageert naar mijn weten op lichaamshitte. De tijd die de jongen op dit moment vermist is, in combinatie met de gevonden kleding, lijkt mij meer reden om juist dichter op de grond te zoeken?

Misschien voorbarig, maar wel realistich

Ik weet van de zaak Henk Peters dat ze een half jaar na de vermissing met F16's opnamen hebben gemaakt van de uiterwaarden.
In het radio verslag word het zoeken naar omgespitte grond genoemd, maar ik kan me ook voorstellen dat ontbinding van een lichaam op infarood beelden is te zien.

Was goed te zien en horen vanuit Wageningen, meerdere runs vrij laag over de rijn en een erg luidruchtige bocht en weer terug.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/396111/F16-speurde-naar-graf-Henk-Peters.htm

Brandpreventist

• Senior gebruiker

112Rene

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 18 september 2010, 16:52:23
De Duitse politie heeft ruim 1400 tips gekregen over de vermissing van Mirco. Onder de tips zaten enkele interessante tussen.
Of de zoektocht van de Duitse luchtmacht al wat heeft opgeleverd is niet bekend. Vandaag is het Mirco`s elfde verjaardag.

www.112regiolimburg.nl

Na ruim 2 weken nog niks bekend :-\

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 20 september 2010, 18:18:27
1400 tips over verdwijning Mirco
Bij de Duitse politie zijn 1400 tips binnengekomen over de verdwijning van Mirco. Er zitten een paar interessante bij, zegt een woordvoerder.

De zoektocht met warmtecamera's van de luchtmacht heeft volgens de politie enkele 'verdachte plekken' opgeleverd in het 130 vierkante kilometer grote gebied waarin wordt gezocht.

Het is vandaag Mirco's elfde verjaardag. Hij verdween twee weken geleden na een middagje skaten. Alleen zijn fiets, broek en poloshirt zijn gevonden.

Bij de plaats waar hij verdween, heeft de politie nu een informatiebord neergezet, onder meer om getuigen op te roepen. Mogelijk komt er ook een brievenbus te staan voor anonieme tips.

© RTL Nieuws.nl

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 22 september 2010, 12:52:28
DNA OP KLEDING VAN VERMISTE MIRCO

Op de kleding van de vermiste Duitse jongen Mirco zijn DNA-sporen van meerdere mensen aangetroffen, heeft de politie bekendgemaakt. Van wie die sporen zijn, is nog niet duidelijk.

De 11-jarige Mirco verdween ruim twee weken geleden na een middagje skaten met een vriend. Zijn fiets werd aan de rand van Grefrath, bij Venlo, gevonden. Op een parkeerplaats lag zijn kleding.

De Duitse politie gaat uit van een geweldsmisdrijf. De verdwijning leidde tot de grootste zoekactie in de geschiedenis van de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen.

© ANP

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/buitenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/20/buitenland/dna-op-kleding-van-vermiste-mirco.xml

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #16 Gepost op: 24 september 2010, 00:14:15
Ik vrees echt het ergste voor deze jongen, hoop dat ik het mis heb.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

Gast48368

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 24 september 2010, 00:25:36
Als moeder gaat mij dit ook zeker aan het hart. Ik heb ook een 12 jarige zoon welke heel vaak gaat skaten. Je zult hem maar kwijt zijn.  :-X Er is niets ergers in het leven dan dat je je kind kwijt bent..........

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 29 september 2010, 10:45:37
OPNIEUW VERGEEFS GEZOCHT NAAR MIRCO

Een nieuwe speurtocht vandaag naar het vermiste Duitse jongetje Mirco heeft niets opgeleverd. Er werd weer enkele uren gericht gezocht ten noorden van Grefrath, net over de grens met Venlo.

De Duitse politie had een waardevolle tip binnengekregen. Aan de zoektocht deden zo'n 400 mensen mee. Ook werden speurhonden en een helikopter ingezet.

De ouders van Mirco deden zaterdag een emotionele oproep op de televisie. Ze vroegen om een tip zodat ze hun zoontje kunnen terugvinden. Mirco is al drie weken zoek. Alleen zijn fiets, broek en shirt zijn teruggevonden.

© RTL Nieuws.nl
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/buitenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/26/buitenland/opnieuw-vergeefs-gezocht-naar-mirco.xml

Emotionele oproep van ouders Mirco:

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week38/za_laat_mirco.avi_plain.xml

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 1 oktober 2010, 21:30:06
Zoekactie naar Mirco

Duikers zochten vrijdag in de Niers naar Mirco, de jongen uit Grefrath die vier weken geleden spoorloos verdween. Directe aanleiding voor de zoekactie was een de melding van enkele getuigen die de bewuste vrijdagavond in de buurt een kind hoorden schreeuwen.

De zoekactie leverde niets op. Onze verslaggever sprak met Willy Thevessen, de woordvoerder van de politie in Monchengladbach die het onderzoek leidt.

http://www.limburger.nl/article/20101001/REGIONIEUWS08/101009961/1056