BBQ UPDATE!!!!!!!!!!

Auteur Topic: BBQ UPDATE!!!!!!!!!!  (gelezen 9209 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #20 Gepost op: 3 augustus 2004, 00:43:38
hmm,  ik ben de draad even kwijt. Wordt er ook nog gecarpoold(ik kom uit de flevopolder). Of gaat ieder voor zicht. Misschien is het zo en zo goed om een duidelijke afspraak te maken over het verzamelen.

mvg
Mike


Karim

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 3 augustus 2004, 11:26:02
"10.30 uur verzamelen op de Sloedam"

Hoe lang is het ongeveer rijden van die parkeerplaats naar de boulevard in Vlissingen.

Ik wil best ff daar heen komen van te voren als het niet te ver is, maar albert heeft mij verzocht om voor 11:00 op de boulevard te zijn om de wagen te parkeren dus als het te ver is lukt me dat niet.

En vanaf hoe laat is die bbq nu eigenlijk, en word er na het evenement ook gezamelijk daar heen gereden ?

Ik bbq zelf overigs toch niet mee, m'n (belgische) collega ziet dat niet zo zitten en gebruikt liever dat rescue 2004 menu waar Albert het ook al 's over gehad heeft.

Maar als 't mogelijk is lijkt 't me wel leuk om gewoon halverwege de bbq even langs te komen op de camping en gewoon wat medeforummers te ontmoeten en wat te kletsen.


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #22 Gepost op: 3 augustus 2004, 11:34:32
Is bij Arnemuiden, Jorrinda. ;)

Thanks... ik denk dat ik nog een weekje wacht. Dan is het vast weer iets anders ::). Ik hou het wel in de gaten. ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #23 Gepost op: 3 augustus 2004, 13:09:33
Vanaf de Sloedam is het ongeveer 15 min. rijden naar de boulevard, afhankelijk van de drukte. Als je niet naar de camping moet, kan je net zo goed direct doorijden. Als je Vlissingen binnenkomt, staan er borden die verwijzen naar de boulevard.
De mensen die mee willen rijden vanaf de Sloedam, meld dit ff via e-mail of persoonlijk bericht, dan weet ik een beetje op hoeveel mensen ik kan rekenen.

Christian


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #24 Gepost op: 3 augustus 2004, 16:41:32
Hoezo? Passen ze niet allemaal in je auto dan ::)


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #25 Gepost op: 3 augustus 2004, 18:08:46
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat als we gaan rijden en er moet nog iemand komen, dan is dat lullig. Als ik weet dat we met 8 auto's moeten zijn, dan houd ik daar rekening mee! ;)

Christian


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #26 Gepost op: 3 augustus 2004, 18:09:35
Dat je er ook nog serieus op in gaat zeg ;D


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #27 Gepost op: 4 augustus 2004, 18:08:17
Oke 2 uurtjes ongeveer rijden vanuit Utrecht.
Dus ongeveer zeker 2.30 uur rijden vanuit het limburgse :-X
En we willen echt niet vroeger vertrekken dan 8uur.
hhmmmmmm probleempje dus.
Vraagje hebben jullie enig idee waar jullie de auto`s neerzetten in vlissingen zelf in de buurt van de happening???
Dan is het misschien net zo handig voor ons om hier rechtstreeks naar toe te komen.
Kunnen we na afloop evengoed met de meute mee rijden naar de BBQ.
.

Dat zou ik dus ook wel eens willen weten.... Kan iemand hier duidelijkheid over kunnen verschaffen?

Enne Bianca: vanuit Limburg betekent Zuid-Limburg? Dan zou je kunnen overwegen om via Genk en Antwerpen te rijden en op de N49 binnendoor te steken. naar Breskens. Zet je daar de auto neer en neem je het voetveer naar Vlissingen. Sta je en meteen op de kade en je hebt niet een hoop gedoe met parkeren..... Als je dan probeert te regelen dat iemand je na de BBQ weer ff bij het voetveer afzet lijkt me dit geen verkeerd idee.

Is dit een reële optie Christian? En wat kost dat voetveer?
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


firemanr

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 4 augustus 2004, 18:16:21
Dat zou ik dus ook wel eens willen weten.... Kan iemand hier duidelijkheid over kunnen verschaffen?

Enne Bianca: vanuit Limburg betekent Zuid-Limburg? Dan zou je kunnen overwegen om via Genk en Antwerpen te rijden en op de N49 binnendoor te steken. naar Breskens. Zet je daar de auto neer en neem je het voetveer naar Vlissingen. Sta je en meteen op de kade en je hebt niet een hoop gedoe met parkeren..... Als je dan probeert te regelen dat iemand je na de BBQ weer ff bij het voetveer afzet lijkt me dit geen verkeerd idee.

Is dit een reële optie Christian? En wat kost dat voetveer?
Lekker via de ring van Antwerpen.... :-X :-X :-X
Kun je beter een beetje mijden en gewoon via Bergen op Zoom komen rijden. ;)


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #29 Gepost op: 4 augustus 2004, 21:19:04
Volgens de website van de BBA (de exploitant van de boten) kost een enkele reis € 2,35 en een retour € 3,85

Christian