Burgemeester in de plaatselijke commissie KNRM

Auteur Topic: Burgemeester in de plaatselijke commissie KNRM  (gelezen 16421 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Blue

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #140 Gepost op: 22 september 2010, 15:13:43
Wat hier ook bevestigd word is dat Dhr H.B. een spreekverbod heeft en alles via het hoofdkantoor moet laten lopen, dit moet meehelpen de rust rondom Huizen te herstellen.


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #141 Gepost op: 22 september 2010, 16:40:22
Vind het trouwens wel een interessante ontwikkeling: de eerste burgemeester die zelf inziet dat het mogelijk belangenverstrengeling is om voorzitter van de lokale KNRM te worden en dus weigert. Het is weliswaar een waarnemer, maar toch interessant. Nu eens kijken wie volgt ;)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #142 Gepost op: 22 september 2010, 18:34:29
Vind het trouwens wel een interessante ontwikkeling: de eerste burgemeester die zelf inziet dat het mogelijk belangenverstrengeling is om voorzitter van de lokale KNRM te worden en dus weigert. Het is weliswaar een waarnemer, maar toch interessant. Nu eens kijken wie volgt ;)

Een waarnemer die hoogst waarschijnlijk naar verluidt de nieuwe burgemeester wordt...


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #143 Gepost op: 23 september 2010, 11:16:14
Vind het trouwens wel een interessante ontwikkeling: de eerste burgemeester die zelf inziet dat het mogelijk belangenverstrengeling is om voorzitter van de lokale KNRM te worden en dus weigert. Het is weliswaar een waarnemer, maar toch interessant. Nu eens kijken wie volgt ;)

Als je je als burgemeester zo duidelijk uitspreekt doe je dat vast niet alleen op persoonlijke titel, ik denk dat het eentrend gaat worden. Ik denk ook dat de KNRM wat meer moeite gaat krijgen met het ronselen van burgemeester als voorzitter, wat eigenlijk ook niet meer van deze tijd is.

Asmafonds? Prima. Maar niet van instanties die een publieke taak hebben als de KNRM.


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #144 Gepost op: 14 oktober 2010, 10:34:35
Bron: Gooi en eemlander Van Gils weg bij KNRM

Gepubliceerd op 13 oktober 2010, 14:06



Van Gils weg bij KNRM

Van Gils weg bij KNRM

Huizen -  
Frans-Willem van Gils, de vroegtijdig vertrokken burgemeester van Huizen, is nu ook weg bij de plaatselijke KNRM-afdeling.

Daartoe heeft hij besloten na een gesprek met vice-voorzitter Hans Borremans. Vrijdag is er een bijeenkomst van de KNRM waarbij vrijwilligers in het zonnetje gezet worden. Waarnemend burgemeester Fons Hertog voert het woord. De aanwezigheid van Van Gils zou spanning teweeg kunnen brengen. Het voorzitterschap wordt voorlopig waargenomen door Borremans.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”