Alleen zal die belangenverstrengeling als "niet ter zake doent" afgedaan worden.En gaat het puur en alleen om de hulpverlening op het water.Het zou me zelfs niets verbazen als de veiligheidsregio Gooi&Vechtstreek aan de burgermeester duidelijk heeft gemaakt dat zij alleen zaken wensen te doen met de KNRM en reddingsbrigade.En niet met HOGE.Ookal omdat 13 jaar geleden aan jou al een zelfde soort verhaaltje is gehouden,en er toen al geen meerwaarde werdt gehecht aan HOGE.
Ga je een juridische procedure opstarten,zul je wel met een heel goed verhaal moeten gaan komen.Anders vegen ze zo de vloer aan met je.
Peter, dit verhaal van jou snap ik niet. Geen zaken doen is wat anders als verbieden. Je doet het nu voorkomen alsof ik niet wil dat de veiligheidsregio zaken doet met de KNRM en de reddingsbrigade. Ik ga niet over met wie de veiligheidsregio zaken doet en het zal me ook een worst zijn. Dat de veiligheidsregio geen meerwaarde hecht aan HOGE boeit me ook niet. Hier komt het verschil tussen HOGE en de rest duidelijk naar voren: wij doen het niet voor de veiligheidsregio. Wij doen het ook niet voor de burgemeester. We doen het niet voor het geld, streepjes, statistieken of voor de eer en glorie. Wij doen het omdat het leuk is mensen te helpen en voor de medemens in nood. De veiligheidregio komt meestal pas als wij al op de terugweg zijn.
Nu proberen ze al de vloer met ons aan te vegen en om dat te voorkomen is die juridische procedure en niet andersom. Wat wil je nu Peter, dat wij toelaten dat ze de vereniging verbieden om die arme KNRM een kans te geven wat vaker op tijd te zijn, zodat ze weer in de krant kunnen komen?
Even voor alle duidelijkheid:
nee. het is
niet dat wij huilend op de stoep van de veiligheidsregio liggen "och mijnheer doet U toch alstublieft zaken met ons, anders doen wij u een proces aan" zoals jij het voor wil spiegelen, Peter.
Maar, laat ons met rust, stuur geen agentschap telecom, politie, burgemeester, gemeente, brandweer op ons af om ons uit te roeien.
En dat overleg, daar zitten we niet meer zo op te wachten, ik krijg een beetje nare smaak in mijn mond bij het woord "overleg". Het laatste "overleg" bleek achteraf slechts bedoeld om zo veel mogelijk informatie tegen ons te verzamelen, als voorbereiding op de
hoe ontneem ik HOGE de ligplaats aktie.
Maar, we gaan de komende maanden er een extra schepje bovenop doen. Ik voel me een beetje uitgedaagd.
In juni was ik een beetje te druk met Audio Rent, maar de komende maanden ga ik de weekenden weer wat meer vrijhouden.
Henk