Brandweercommandant veroordeeld voor fraude

Auteur Topic: Brandweercommandant veroordeeld voor fraude  (gelezen 3552 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DRK

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2009, 10:38:07
is dit nou leuk om dit op het forum te zetten :(

openbare informatie, free en gratis!
Doe ermee wat je wilt, of wordt je gedwongen dit te lezen?  ;)
vrijwilliger instructeur


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #11 Gepost op: 13 augustus 2009, 02:03:13
openbare informatie, free en gratis!
Doe ermee wat je wilt, of wordt je gedwongen dit te lezen?  ;)

ach ik sluit mij bij een vorige spreker aan, het is niet de eerste en ook niet de laatste.

ik durf zelfs te stellen dat vrijwel iedere ''ambtenaar'' wel eens iets heeft mee genomen al is het maar een balpen of rol wc papier, deze zal het wel bont gemaakt hebben, maar ik denk dat hij geen vrienden had en ze hem graag wilde laten hangen.

ik weet dat ''ambtenaren'' vaak erg gemakkelijk ergens aan kunnen komen, en ja niet ambtenaren ook.
Nemo me impune lacessit


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #12 Gepost op: 28 september 2010, 12:06:33
Brandweerman gaat niet meer in hoger beroep

http://www.omroepbrabant.nl/?news/143019772/Brandweerman+gaat+niet+meer+in+hoger+beroep.aspx
10:39 - 28 september 2010

DEN BOSCH - Voormalig brandweercommandant Jo Klein uit Veldhoven gaat niet meer in hoger beroep tegen zijn veroordeling.
Hij kreeg vorig jaar door de rechtbank in Den Bosch een werkstraf van 240 uur opgelegd en een voorwaardelijke celstraf van zes maanden. Klein werd schuldig bevonden aan het kopen van kleding op kosten van de gemeente Veldhoven. Hij werd vrijgesproken van de verduistering van meubilair en het vervalsen van opdrachtbonnen. Klein kondigde aan in beroep te gaan. Het Hof had de zaak al ingepland op 29 oktober, maar de brandweercommandant heeft het hoger beroep ingetrokken.
Samen sterk in de hulpverlening!