Vrouw en 3 kinderen overleden na aanrijding A59 - Sprang-Capelle 01-10-2010

Auteur Topic: Vrouw en 3 kinderen overleden na aanrijding A59 - Sprang-Capelle 01-10-2010  (gelezen 30046 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Danny

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
  • Waalwijk (Midden- en West Brabant)
    • www.dannyijpelaar.com
Zojuist langs de kazerne gereden hier in Waalwijk. Zo'n beetje alle voertuigen die tp zijn geweest, staan bij de kazerne.
Het napraten zal ook wel zeer zwaar zijn.
Laten we ook niet vergeten hoe zwaar de hulpverleners het hebben. Respect voor hun!


Danny

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
  • Waalwijk (Midden- en West Brabant)
    • www.dannyijpelaar.com


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Zojuist langs de kazerne gereden hier in Waalwijk. Zo'n beetje alle voertuigen die tp zijn geweest, staan bij de kazerne.
Het napraten zal ook wel zeer zwaar zijn.
Laten we ook niet vergeten hoe zwaar de hulpverleners het hebben. Respect voor hun!

Ik sluit me geheel bij je aan. We moeten nooit vergeten wat voor zware klussen zij voor ons (alle medemensen) doen.


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
...
De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend. Ook is nog onduidelijk of de slachtoffers deel uitmaakten van een of meer gezinnen.
...rl=http://www.nu.nl/binnenland/2346234/vrouw-en-drie-kinderen-omgekomen-bij-ongeval-a59.html]http://www.nu.nl/binnenland/2346234/vrouw-en-drie-kinderen-omgekomen-bij-ongeval-a59.html[/url]
Deze zin is inmiddels aangepast op nu.nl:
Citaat
De identiteit van de slachtoffers is inmiddels bij de politie bekend. De kinderen zijn van verschillende gezinnen. De overleden bestuurster had één kind van zichzelf aan boord.
Dat maakt het nóg triester dan het al is...  :'(

Sterkte aan alle betrokkenen!


sylvester1986

  • Gast
Krijg een brok in mijn keel als ik zo de foto's zie en vind het vreselijk voor de gezinnen  :'(


Feder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 854
Op 1 april 2002 was op de A59 bij Waalwijk ook een ernstig ongeval waarbij 4 dodelijke slachtoffers waren te betreuren - en 2 zwaargewonden vielen. Toen is een auto met jongeren van de weg geraakt. Op 12 maart 2006 raakten 4 jongeren ernstig gewond bij een ernstig ongeluk op de A59 bij Sprang Capelle. En onlangs verongelukte nog een voetganger die daar op de snelweg liep...  Wie even zoekt in zoekmachines kan helaas nog veel meer (dodelijke) ongelukken op de A59 rondom Waalwijk vinden.


Pizzaman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 453
Op 1 april 2002 was op de A59 bij Waalwijk ook een ernstig ongeval waarbij 4 dodelijke slachtoffers waren te betreuren - en 2 zwaargewonden vielen. Toen is een auto met jongeren van de weg geraakt. Op 12 maart 2006 raakten 4 jongeren ernstig gewond bij een ernstig ongeluk op de A59 bij Sprang Capelle. En onlangs verongelukte nog een voetganger die daar op de snelweg liep...  Wie even zoekt in zoekmachines kan helaas nog veel meer (dodelijke) ongelukken op de A59 rondom Waalwijk vinden.


Tussen deze ongevallen zie ik geen enkel verband. Als je op elke willekeurige snelweg in Nederland zoekt zal je zien dat daar ook regelmatig ongelukken gebeuren met dodelijke afloop. Ik ben benieuwd wat je met je post wilt zeggen?


Nico_B

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Op 1 van de foto's van omroep Brabant is een afgeknapte aanhanger te zien... zou dat de "boosdoener" zijn?
Groet Nico_B


Danny

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
  • Waalwijk (Midden- en West Brabant)
    • www.dannyijpelaar.com
Op 1 april 2002 was op de A59 bij Waalwijk ook een ernstig ongeval waarbij 4 dodelijke slachtoffers waren te betreuren - en 2 zwaargewonden vielen. Toen is een auto met jongeren van de weg geraakt. Op 12 maart 2006 raakten 4 jongeren ernstig gewond bij een ernstig ongeluk op de A59 bij Sprang Capelle. En onlangs verongelukte nog een voetganger die daar op de snelweg liep...  Wie even zoekt in zoekmachines kan helaas nog veel meer (dodelijke) ongelukken op de A59 rondom Waalwijk vinden.

Het ongeval in 2002 vond plaats op de andere rijbaan en een stuk verder richting het centrum van Waalwijk. het andere ongeval gebeurde ook op de andere rijbaan en ook ter hoogte van Waalwijk. Dit ongeval gebeurde, iets verder van Waalwijk af, en ook op de andere rijbaan. Qua verkeersveiligheid is hier, voorzover ik kan oordelen, niks bijzonders te melden. Enige opvallende is dat er op de afrit waar het ongeval nu heeft plaatsgevonden, vaak een file staat, dat kan gevaarlijke situatie's opleveren. Maar dat was met die andere 2 ongevallen die jij erbij haalt absoluut niet het geval. Bij 1 van de 2 ongevallen was er alcohol in het spel en van het andere ongeval weer ik de oorzaak niet.

In ieder geval: veel verband zullen de ongevallen niet met elkaar hebben (buiten het feit dat ze allemaal verschrikkelijk zijn...  :-X)


Danny

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
  • Waalwijk (Midden- en West Brabant)
    • www.dannyijpelaar.com
Op 1 van de foto's van omroep Brabant is een afgeknapte aanhanger te zien... zou dat de "boosdoener" zijn?

Een verslaggever ter plaatse meldde dat de aanhanger door de klap van het ongeluk is losgeraakt.
bron: http://www.omroepbrabant.nl/?news/143200262/Vrouw+en+drie+kinderen+dood+bij+ongeluk+op+A59.aspx (en dan bij het geluidsfragment)