prachtig marketing verhaaltje van meneer 403040 maar de ghost is gewoon een rip-off van de safariland SLS. Daarnaast vergeet meneer in dit plaatje dat voor burgerdiensten niet/niet goed met het ghost holster gewerkt kan worden vanwege het formaat. Dan zal je toch nog aangewezen zijn op een ander soortig holster voor onder de kleding.
Een ripoff van de SLS ?!? Noem dan eens op welk gedeelte geript is ? De hood ? De vergrendeling ? De SLS is niet modulair of kantelbaar dus dat kan het ook niet zijn. Commentaar is niet erg maar moet wel enigsindz gefundeerd zijn op iets.
Wacht eens even, met ripoff bedoel je vast het door Safariland gekopieerde QLS systeem, rechtstreeks gekopieerd van het Ghost modulaire systeem wat zo lachwekkend slecht is dat ze zich er zelfs in de VS voor schamen. 1 flinke ruk en je ben je holster met wapen kwijt.
Safariland hobbeld gewoon achter de feiten aan. Alles wat ik zeg is dat het SLS holster van SL een prima holster is maar dat er betere systemen zijn. Ik begrijp eigelijk niet waarom je je zo aangevallen voelt. Ik wilde alleen duidelijk maken in het begin van deze discussie dat het verliezen van het wapen door een collega niets te maken had met het holster.
Wat betreft burgerdiensten kan de Ghost niet gebruikt wordn, dat klopt maar daar is hij ook niet voor bedoeld. Net zoals het SLS holster daar ook niet voor gebruikt wordt maar vaak naar een Yaqui holster of Bladetech of Fobus voor gebruikt wordt.