het laatste wat ik hierover probeer te zeggen is dat IK het allemaal @/#* vind. In al die jaren dat vrachtwagens heb gecontroleerd deed ik dit altijd op plaatsen die verlicht wagen en waar ik genoeg ruimte had om en op en vrachtwagen te klimmen. Dit is in ijn ogen echt weer zo'n actie van TLN om overal weer onderuit te komen. Immer zoals eerder geschreven hoevaak is het nu gebeurt 3 of 4 keer. Ik denk dat TLN en de vervoerders er zelf ook eens wat aan moeten doen. Als die lading zo kostbaas. Zet het dan maar in waardetransport eenheid, maar ja dat kost geld en dit is lekker goedkoop. Straks mag ik er achter aanrijden.
Allereerst, let alstublieft een beetje op je spelling, want dit is irritant lezen.
Daarnaast snap je het blijkbaar niet. Als jij ze staande houd zoals jij hierboven schetst, dan moeten ze wel gevolg geven aan jou stopteken.
Het gaat dus om de volgende combinatie van zaken: een onopvallend voertuig, op een rustige weg ('s nachts), welke je probeert te stoppen op een onlogische rustige locatie.
En laten we eerlijk zijn, hoeveel moeite is het voor ons om daar mee rekening te houden.
Om even een andere voorbeeld (volgens mij vergelijkbaar) te geven: Stel dat er 's ochtends om 05:00 wordt aangebeld bij je woning, en er staan twee mannen in burger voor de deur die zeggen dat ze van de politie zijn. Doe jij dan zonder moeite de voordeur open? Ik in ieder geval niet. Ik wil dan echt eerst een legitimatie zien en de reden van bezoek weten.