Wisselende traumahelikopters

Auteur Topic: Wisselende traumahelikopters  (gelezen 10478 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jasper112

  • Jasper Warmerdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK
Reactie #20 Gepost op: 29 juli 2010, 12:07:31
De lifeliner 2 is vorig jaar Augustus tot eind September een tijd weggeweest. De Lifeliner 5, PH-MAA, heeft toen als de 2 gevlogen. Hier heb ik zelf foto's en video's van, dus deze is wel betrouwbaar. Ik heb op internet ook video's gezien dat de 4 met een andere helikopter vloog, met de PH-HVB bijvoorbeeld.
WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #21 Gepost op: 29 juli 2010, 12:27:23
De vraag is waar je DEZE

De officiele lifeliner 3: PH-ELP is kapot, en kom zo als ik gehoord heb niet meer terug.
.........................

informatie vandaan hebt..


Tevens lijkt het mij verstandiger om niet alles zo maar voor waar aan te nemen. "Van horen zeggen..." is vaak onjuiste/onvolledige info. Zo zaai je alleen maar verwarring zoals je ziet....  :|


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #22 Gepost op: 29 juli 2010, 16:07:32
De vraag is waar je DEZE

informatie vandaan hebt..


Tevens lijkt het mij verstandiger om niet alles zo maar voor waar aan te nemen. "Van horen zeggen..." is vaak onjuiste/onvolledige info. Zo zaai je alleen maar verwarring zoals je ziet....  :|

PH-ELP vliegt nog steeds vrolijk rond. Paar dagen geleden (om precies te zijn: 4 dagen geleden) stond hij nog in mijn woonplaats!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #23 Gepost op: 29 juli 2010, 16:30:45
De lifeliner 2 is vorig jaar Augustus tot eind September een tijd weggeweest. De Lifeliner 5, PH-MAA, heeft toen als de 2 gevlogen. Hier heb ik zelf foto's en video's van, dus deze is wel betrouwbaar. Ik heb op internet ook video's gezien dat de 4 met een andere helikopter vloog, met de PH-HVB bijvoorbeeld.

De PH-HVB heeft in Groningen gevlogen toen de oude heli weg was en nieuwe heli in aantocht was.   ;)
Brandweer Papendrecht