Misschien is het een idee om alles even af te splitsen en het een en ander uit het ''commando-voertuigen'' board hierheen te slepen?
Bij dezen
Misschien leuk om de discussie wat breder te trekken. Er zit namelijk nogal wat verschil in de wijze waarop de OvD-P functie is georganiseerd. Ik ben wel benieuwd hoe e.e.a. nu is georganiseerd.
Interessant in dat kader is het rapport "Kiezen en delen?" uit 2007 van de Inspectie OOV, te vinden op deze website:
http://www.ioov.nl/actueel?popup=t..&ActItmIdt=109273Overigens vermoed ik dat de organisatie in Rotterdam nu zo is dat de term OvD-P in de plaats van de term CvD is gekomen, maar dat de functie CoPI lid nog steeds een aparte functie is. Wanneer OvD-P piketdienst heeft als CoPI lid, kan het zijn dat hij met de CoPI bus bij een incident komt, maar wel in de hoedanigheid van OvD-P. Pas bij GRIP zal hij dan optreden als CoPI-lid.
Maar goed, dat is allemaal op basis van vermoedens. Wie het weet, mag het zeggen