Nieuwe haakarmbakken voor Rode Kruis in Zeeland

Auteur Topic: Nieuwe haakarmbakken voor Rode Kruis in Zeeland  (gelezen 5606 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 15 oktober 2010, 20:37:08
Weet je toevallig of dit ''officieel'' gebeurd Michel? Of komt iemand 'm gewoon brengen waarna het weer gedaan is :P?
Ik heb morgenmiddag na de ochtenddienst cursus aan de Haarmanweg dus zal het ff navragen bij desbetreffende collega's  ;)

Rotterdammertje

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 16 oktober 2010, 10:30:46
vernomen uit het radiofragment;
ex brandweercontainer voor opvang en verzorging.
komt mogelijk nog een container bij

http://www.omroepzeeland.nl/122624/2010-10-13/noodhulpcontainers-voor-rode-kruis.html

Oh. lachen. Het zijn echt O&V containers. Tja, ben ik nog steeds benieuwd naar de foto's want ik kan me niet echt een beeld vormen wat je allemaal in zo'n container kunt proppen. Als ik het zo aan hoor van de beste man van het NRK dan kan het ook in een aanhanger worden gedaan. Goede zaak dat spullen hergebruikt kunnen worden. Nu nog de vrachtwagen die het kan vervoeren.

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #12 Gepost op: 22 oktober 2010, 01:32:41
Ik heb morgenmiddag na de ochtenddienst cursus aan de Haarmanweg dus zal het ff navragen bij desbetreffende collega's  ;)

Oh. lachen. Het zijn echt O&V containers. Tja, ben ik nog steeds benieuwd naar de foto's want ik kan me niet echt een beeld vormen wat je allemaal in zo'n container kunt proppen. Als ik het zo aan hoor van de beste man van het NRK dan kan het ook in een aanhanger worden gedaan. Goede zaak dat spullen hergebruikt kunnen worden. Nu nog de vrachtwagen die het kan vervoeren.

Ik heb inmiddels een uitnodiging gehad dus foto's etc. zullen volgen..

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 22 oktober 2010, 07:02:46
De bak staat er al een weekje, naast de kazerne in Terneuzen. De 20e november eind van de middag is de overdracht. Heb al wel foto's van de binnenkant maar die worden nog gebruikt voor de presentaties die middag  ;)

Foto: http://www.scannersitezeeland.nl/img/Haakarmbak.JPG

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #14 Gepost op: 22 oktober 2010, 12:08:04
De bak staat er al een weekje, naast de kazerne in Terneuzen. De 20e november eind van de middag is de overdracht. Heb al wel foto's van de binnenkant maar die worden nog gebruikt voor de presentaties die middag  ;)

Foto: http://www.scannersitezeeland.nl/img/Haakarmbak.JPG

Op vrijdag 12 november 2010 om 16.30 uur draagt de heer Cees van Liere, voorzitter van het DELTA Zeeland Fonds een speciaal voor de inzet bij rampen en calamiteiten ingerichte container officieel over aan het Nederlandse Rode Kruis in Zeeland.

Klopt mijn uitnodiging niet? :D

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 23 oktober 2010, 01:30:33
Op vrijdag 12 november 2010 om 16.30 uur draagt de heer Cees van Liere, voorzitter van het DELTA Zeeland Fonds een speciaal voor de inzet bij rampen en calamiteiten ingerichte container officieel over aan het Nederlandse Rode Kruis in Zeeland.

Klopt mijn uitnodiging niet? :D

:-\ oeps het was iets met een twee, dus Bleij zat toch even fout met de 20e  :'( moet inderdaad de 12e zijn Tim  O0

oudetonge

• Junior gebruiker
  • **
  • EHBO / Sigma VRR-ZHE
Reactie #16 Gepost op: 12 november 2010, 13:59:36
misschien lopen ze op de zaken vooruit, bij het GHOR  willen ze het sigma toch losweken van het R.K ?
hebben ze gelijk hun eigen bakkie O0
vragen staat vrij,zo ook je antwoord

Marnix

• Senior gebruiker
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #17 Gepost op: 12 november 2010, 16:21:46
Volgens mij gaat het hier om bakken met OV-materiaal, wat dus los staat van de SIGMA
CN NRK

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 18 november 2010, 22:50:03
Volgens mij gaat het hier om bakken met OV-materiaal, wat dus los staat van de SIGMA
precies  O0