0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Wat jij laat zien is misschien een piket voertuig, maar 'mijn' auto is volgens mij van een bedrijf die medische spullen verkoopt en in zo'n auto rond rijdt...Christian
Ik heb de auto zelf gezien en ken de eigenaar een beetje...De lampen zijn blauw.. en de wagen word door KP medical gebruikt om op verzoek van de klanten zo snel mogelijk materialen tijdens calamiteiten beschikbaar te hebben.. Het is dus een logistieke ondersteunden auto.
Beste Christian,Ik heb de auto zelf gezien en ken de eigenaar een beetje...De lampen zijn blauw.. en de wagen word door KP medical gebruikt om op verzoek van de klanten zo snel mogelijk materialen tijdens calamiteiten beschikbaar te hebben.. Het is dus een logistieke ondersteunden auto.
Heel apart, als dat zo is weet ik nog wel een tiental firmas die op deze manier hun verbandjes en infusssysteempjes zo snel mogelijk willen afleveren? hebben ze daar ook piket/bereikbaarheids en slaapdiensten?? of word ik nou gewoon een beetje overvallen door een te grote dosis cynisme???