GRIP 1 Ongeval gevaarlijke stoffen 1 dode 3 gewonden Den Sliem - Groenlo 26-10-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Ongeval gevaarlijke stoffen 1 dode 3 gewonden Den Sliem - Groenlo 26-10-2010  (gelezen 14279 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

brwnbl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 504
  • HV geïnteresseerd
Hulpdiensten massaal uitgerukt naar Groenlo

Door: de Redactie op 26-10-2010, 21:24
GROENLO – Bij een bedrijf aan de Den Sliem op een industrieterrein in Groenlo is dinsdagavond een gevaarlijke stof vrijgekomen. Meerdere werknemers raakte onwel.

De brandweer is op dit moment metingen aan het verrichten om te kijken om wat voor stof het gaat. Ambulancepersoneel en een traumahelikopter zijn ter plaatse om de gewonden te verzorgen.

Bron: http://gelrenieuws.nl/2010/10/hulpdiensten-massaal-uitgerukt-naar-groenlo.html


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Gevaarlijke stoffen vrijgekomen bij een bedrijf in Groenlo. Hulpdiensten massaal ter plaatse. Meerdere werknemers raakte onwel.
less than 20 seconds ago via Gelrenieuws-site
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Zit mobiel te interneppen maar misschien kan iemand even op de risicokaart kijken of daar bijzondere gebouwen staan?


geen bijzondere gebouwen
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
p2kflex
21:37:53 26-10-10-ALPHA-PRIO 1 Inmelden C2000 (GRIP: 1)
GRIP 10830044Politie Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (OvD-P Achterhoek)


AI4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
ze hebben het maar druk vandaag hier in de achterhoek. ::)

misschien heeft Crashtender informatie, of zou die dienst hebben?


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Kan iemand mij uitleggen waarom er op een gegeven moment P2 gealarmeerd wordt ipv P1. Heeft dit te maken met het feit dat inmelden een fluitje van een cent is, of is er dan simpelweg geen spoed meer is?
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Kan iemand mij uitleggen waarom er op een gegeven moment P2 gealarmeerd wordt ipv P1. Heeft dit te maken met het feit dat inmelden een fluitje van een cent is, of is er dan simpelweg geen spoed meer is?
Kan zijn dat het alleen om herbezetting gaat of een voertuig dat niet met spoed nodig is, of er is in de tussentijd gebleken dat de situatie ter plaatse toch niet zo bedreigend is.
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


jvr3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 182
Personeel slagerij massaal onwel
Hulpdiensten zijn massaal aanwezig bij een slagerij aan Den Sliem in Groenlo. Daar zou een onbekend aantal mensen onwel zijn geworden.

In het pand is de centrale slagerij gevestigd van de slagersketen De Groene Weg.

Onbekend is nog hoeveel mensen in het pand aanwezig zijn en hoeveel er zich niet goed voelen. De oorzaak van de problemen is nog niet bekend. Brandweer, politie, ambulances en de traumahelikopter zijn aanwezig.

Bron: Omroep Gelderland


J.D.

  • reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
GROENLO – Bij VION Nederland, een bedrijf dat vlees werkt, aan de Den Sliem op een industrieterrein in Groenlo is dinsdagavond een gevaarlijke stof vrijgekomen. Meerdere werknemers raakte onwel.
De brandweer is op dit moment metingen aan het verrichten om te kijken om wat voor stof het gaat. Ambulancepersoneel en een traumahelikopter zijn ter plaatse om de slachtoffers te verzorgen. Het is niet duidelijk om hoeveel gewonden het gaat. Inmiddels worden de eerste slachtoffers door ambulances naar het ziekenhuis gebracht.

http://gelrenieuws.nl/2010/10/gewonden-bij-vleesfabriek-groenlo.html


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Speculaas en dubbelposts verwijderd.  8)