Tien gewonden door explosie Steakhouse T-Rex Dorpsstraat - Putten 30-10-2010

Auteur Topic: Tien gewonden door explosie Steakhouse T-Rex Dorpsstraat - Putten 30-10-2010  (gelezen 10756 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

riromic

  • bhv
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,409
Negen gewonden door explosie in restaurant
Uitgegeven: 30 oktober 2010 21:58
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2010 22:04

PUTTEN - Door een explosie in een restaurant in de Dorpsstraat in Putten zijn zaterdagavond negen mensen gewond geraakt. Dat maakte de politie bekend.
 
De explosie had plaats in Steakhouse T-Rex. De slachtoffers zouden brandwonden hebben. Volgens een woordvoerster deed de ontploffing zich rond 21.00 uur voor tijdens het steengrillen.

nu.nl




riromic

  • bhv
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,409


http://www.restaurant-trex.nl/

echter via p2000 geen melding te vinden


Jhsum

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Heel vreemd inderdaad. Laatste melding uit Putten die ik kan vinden is van 28-10. P2000 storing?
Explosie met 9 gewonden zou toch wel wat bestuurlijke afstemming, lees grip 1, vereisen.


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Volgens mij als ik het goed heb wordt die regio voor wat betreft de ggd niet via P2000 gealarmeerd.....

Ik vermoed dat je onder explosie ook steekvlam zou kunnen lezen waardoor het verhaal enigszins beter over komt. Bij explosie denk ik ook aan bouwkundige aantasting van een pand etc.


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
MMT Utrecht daar ook geweest?

p2kflex
20:52:33 30-10-10GROUP-2contact mka
0726001MKA Veiligheidsregio Utrecht (MMT - Mobiel Medisch Team)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
het vreemde is nog wel dat putten maar 1 ambu heeft en ermelo 4. daarna zou lijkt mij barneveld (gelderland-midden) komen met 3 ambu's echter zijn deze alle 3 niet geallarmeerd. ben ik dus benieuwd waar de andere ambu's vandaan komen, utrechts land? flevoland? of helemaal uit apeldoorn. of zouder er meerdere mensen in 1 ambu vervoerd zijn?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
het vreemde is nog wel dat putten maar 1 ambu heeft en ermelo 4. daarna zou lijkt mij barneveld (gelderland-midden) komen met 3 ambu's echter zijn deze alle 3 niet geallarmeerd. ben ik dus benieuwd waar de andere ambu's vandaan komen, utrechts land? flevoland? of helemaal uit apeldoorn. of zouder er meerdere mensen in 1 ambu vervoerd zijn?
Hoe weet je dat er geen Barneveldse ambulances gealarmeerd zijn? Tenzij je constant zicht op de ambulancepost hebt gehad, kun je die uitspraak niet doen. Sterker nog: zelfs als ze gealarmeerd zouden zijn, betekent het niet dat ze uit de post moeten rijden..
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
het vreemde is nog wel dat putten maar 1 ambu heeft en ermelo 4. daarna zou lijkt mij barneveld (gelderland-midden) komen met 3 ambu's echter zijn deze alle 3 niet geallarmeerd. ben ik dus benieuwd waar de andere ambu's vandaan komen, utrechts land? flevoland? of helemaal uit apeldoorn. of zouder er meerdere mensen in 1 ambu vervoerd zijn?

Of de verwondingen waren misschien niet dusdanig ernstig dat (iedereen) met een ambulance naar de SEH vervoerd hoefde te worden?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Hoe weet je dat er geen Barneveldse ambulances gealarmeerd zijn? Tenzij je constant zicht op de ambulancepost hebt gehad, kun je die uitspraak niet doen. Sterker nog: zelfs als ze gealarmeerd zouden zijn, betekent het niet dat ze uit de post moeten rijden..

ik weet zeker dat geen van de 3 ambu's weg is geweest.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
klinkt als dat het bij het wisselen fout gegaan is...

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/10/explosie_putten_9_gewonden.html

Explosie Putten: 9 gewonden

Bij een explosie in Putten zijn vanavond negen mensen gewond geraakt. Dat meldt de politie.

Drie van de negen gewonden zijn er ernstig aan toe. De explosie gebeurde in Steakhouse T-Rex aan de Dorpsstraat.

Volgens een woordvoerder ontplofte er rond kwart over 9 een gasflesje tijdens het steengrillen. De gewonden zijn met brandwonden aan het gezicht en handen naar het ziekenhuis gebracht.