Wie gaan er naar de Vakbeurs Ambulancezorg?

Auteur Topic: Wie gaan er naar de Vakbeurs Ambulancezorg?  (gelezen 15838 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #80 Gepost op: 6 november 2004, 09:08:57
Zo dat reanimatieding ziet er zeker niet vriendelijk uit  :o

Ben benieuwd of het ook echt werkt. Maar daar ga ik vandaag vast wel achterkomen.  :)


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #81 Gepost op: 6 november 2004, 14:01:35
Karim,

zijn al die foto's bij elkaar een cd'tje vol??
dan wil ik je er wel een toesturen voor de foto's, ze zijn leuk geworden.
Ik was zelf zo dom om mijn camera te vergeten vandaar.

Ben benieuwd wat de rest van de beurs vind.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #82 Gepost op: 6 november 2004, 14:02:34
welke helie was er ???


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #83 Gepost op: 6 november 2004, 14:07:59
De lifeliner van nijmegen (tegenwoordig Volkel) was aanwezig en deze vertrok om 14.00 uur.


Ik heb de link doorgestuurd naar mijn SIGMA collega`s.

hee mijn foto is wel goed gelukt ;D Ik wist heel zeker dat ik die heli erop had maar die man die ervoor staat weet ik nog altijd niet wie het is :P ;)

We hebben ook nog even gepraat met Edwin en Annemarie.
En het was een hele geslaagde dag.

Denk je aan mijn sigma autootje Karim :-* ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Karim

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 6 november 2004, 14:44:08
Whaaaa ! Ik werd net gebeld door meneer hupeldehup van "Ambulance De Vries".

En ik heb een dvd-speler gewonnen !  :o :D :D

Op dat toegangsbewijs wat je van internet kon plukken kon je je naam en adres en zo schrijven, waarmee je dan "een reis naar parijs voor 2 personen, of andere prijzen mee kon winnen".

Ik was ook nog bijna vergeten dat formulier in te leveren, vlak voor we weg gingen had ik het nog even ingeleverd.
De groep stond voor te wachten en ik zei zoiets van "ow wacht even, ik moet nog even m'n prijs gaan winnen"  ;D

Hartelijk gefeliciteerd meneer, uw sharp dvd speler komt zo snel mogelijk u kant op.

Whoeii  *is blij*  :D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #85 Gepost op: 6 november 2004, 14:46:23
Whaaaa ! Ik werd net gebeld door meneer hupeldehup van "Ambulance De Vries".

En ik heb een dvd-speler gewonnen !  :o :D :D

Op dat toegangsbewijs wat je van internet kon plukken kon je je naam en adres en zo schrijven, waarmee je dan "een reis naar parijs voor 2 personen, of andere prijzen mee kon winnen".

Ik was ook nog bijna vergeten dat formulier in te leveren, vlak voor we weg gingen had ik het nog even ingeleverd.
De groep stond voor te wachten en ik zei zoiets van "ow wacht even, ik moet nog even m'n prijs gaan winnen"  ;D

Hartelijk gefeliciteerd meneer, uw sharp dvd speler komt zo snel mogelijk u kant op.

Whoeii  *is blij*  :D

MMMMM ggrrrrrrr pfffff waren we dan toch maar even sneller naar buiten gelopen.

Hadden wij meer kans gemaakt ;D

Maare Proficiat ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #86 Gepost op: 6 november 2004, 14:55:58
leuk man :D


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #87 Gepost op: 6 november 2004, 15:12:06
Gaaf man, gefeliciteerd van een medeprijswinnaar, (donderdag bij de sosa-stand 1e prijs). ;D ;D ;D

Ik was tevens donderdag de dagwinnaar bij de stand van de slipschool, hier kun je een slipcursus winnen.
Ik ben benieuwd of ik ook gebeld wordt vandaag,    of e.v.t. volgende week bericht krijg. ::) ::) ::)

Arjan

Ben benieuwd naar het relaas van de zaterdaggangers
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #88 Gepost op: 6 november 2004, 15:59:44
hallo mensen.

ik ben vandaag geweest en het was SUPER ik heb verschillende mensen ontmoet waaronder
EHBOMAN
patries
en robin
ook nog PJ zien lopen maar niet gesproken
vandaag hebben mij ook nog mensen hallo gezegt maar ik wist niet wie die waren sorry daarvoor het was echt een super beurs en ga over 2 jaar zeker weer kijken heb vandaag nog een super mooi ambulance pak voor maar 15 euro op de kop kunnen tikken binnenkort foto's hiervan op het forum de foto's komen vandaag of morgen ook op de website te staan www.ambu.tk

groetjes jordi


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #89 Gepost op: 6 november 2004, 16:05:49
hallo mensen.

ik ben vandaag geweest en het was SUPER ik heb verschillende mensen ontmoet waaronder
EHBOMAN
patries
en robin
ook nog PJ zien lopen maar niet gesproken
vandaag hebben mij ook nog mensen hallo gezegt maar ik wist niet wie die waren sorry daarvoor het was echt een super beurs en ga over 2 jaar zeker weer kijken heb vandaag nog een super mooi ambulance pak voor maar 15 euro op de kop kunnen tikken binnenkort foto's hiervan op het forum de foto's komen vandaag of morgen ook op de website te staan www.ambu.tk

groetjes jordi
Precies, en ik was de persoon die in de nieuwe visser zat en niet Rolf  ;D Ik wilde me nog voorstellen maar je was ineens zo snel weg  ???