GRIP 2 Noodoproep luchtvaart Groningen Airport Machlaan - Eelde 17-11-2010

Auteur Topic: GRIP 2 Noodoproep luchtvaart Groningen Airport Machlaan - Eelde 17-11-2010  (gelezen 4557 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

debaert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 201
Reactie #10 Gepost op: 17 november 2010, 18:53:53
Ben dan toch benieuwd waar rtv Assen zulke info weghaald: een vliegtuigcrash met 70 personen?

euh, dat maken ze op uit P2000? Maar op de redactie zullen allicht mensen zitten die dat wat anders lezen dan wij doen.
Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.


Erikk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #11 Gepost op: 17 november 2010, 21:24:23
euh, dat maken ze op uit P2000? Maar op de redactie zullen allicht mensen zitten die dat wat anders lezen dan wij doen.

Natuurlijk. maar er staat nergens dat het ook daadwerkelijk een crash betreft, een noodlanding is (gelukkig) nog lang geen crash. Vind dit wel heel slecht van zon nieuwszender. :-X


Pizzaman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 453
Reactie #12 Gepost op: 17 november 2010, 21:47:26
Noodoproep van zakenvliegtuigje op Eelde

EELDE - Een zakenvliegtuig heeft woensdagmiddag een noodoproep gedaan aan de verkeerstoren van Groningen Airport Eelde.

Het ging om een voorzorgsmaatregel vanwege een technische storing. De hulpdiensten rukten uit met groot materieel, maar hoefden niet in actie te komen. Het vliegtuigje, met vier mensen aan boord, kwam veilig op de grond.
 
www.rtvnoord.nl


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #13 Gepost op: 18 november 2010, 10:50:56
Natuurlijk. maar er staat nergens dat het ook daadwerkelijk een crash betreft, een noodlanding is (gelukkig) nog lang geen crash. Vind dit wel heel slecht van zon nieuwszender. :-X

daarom zei ik ook dat teveel mensen nog steeds denken dat P2000 een soort krant is. P2000 is voor pers goed te gebruiken als bron dat er iets aan de hand is. maar niet voor een artikel. daarvoor moet je eerst een verslaggever terplaatse hebben. overigens vraag ik me af hoe gewenst het is bij een echt crash dat het binnen 10 minuten op een nieuwssite staat...


volgens mij is hier een topic over.

ik kan hem niet vinden. maar degene die hem naar boven weet te halen  98uiye
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens