@Roel, waarom nou weer ik
Eigenlijk is de reden dat jij het doet volg gedrag. Voertuig voor je gaat naar rechts jij kijkt niet verder dan het voertuig voor je en volgt. Dit is het meest voorkomende gedrag van de automobilist. Kijk bijv. ook maar naar het rode kruizen negeren, 1 iemand neemt toch de afrit en legio volgen.
Wanneer het eerste voertuig goed had gekeken had hij gezien dat de TA achterop het begeleidingsvoertuig aan staat wat al aangeeft dat ie vraagt of je van baan wilt veranderen, verder voert hij zijn signalering om aan te geven dat hij bezig is met een taak waarbij hij overlast kan veroorzaken. Meer kan deze beste man niet doen. Ik ben er ook van overtuigd dat wanneer de begeleiding door mannen in het blauw waren gedaan er niemand had tussengevoegd, dan snappen mensen het ineens wel.
@DeMassel,
Lengte is niet het probleem, maar in lengte zit gewicht en dat is hier wel het probleem. Ook de breedte kan iets aan gedaan worden, ook de rupsen zijn namelijk bij de meeste grote machine's gewoon te verwijderen. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik met een dieplader met alleen maar ruspsen rijdt. En wat betrefd ruimte, er is altijd wel een plaats dichter bij de bouw/sloop te vinden om op/af te bouwen. Zelf heb ik voor Hylkema Heijbedrijf ooit gewerkt en ook daar meerdere malen meegemaakt dat we op een parking langs de snelweg alsnog de machine mochten afbreken.
Maar ook hier moet het een keer fout gaan en dan gaan we weer back to basic en gaat alles weer uit elkaar.