Waar haal jij die wijsheid vandaan! Het niv ligt absoluut niet een stuk lager. Ik kan het weten.
Ik kan er niets aan doen, ik vind dat (over het algemeen) het niveau dus wel een stuk lager is.
In mijn werkgebied rijdt ook Kmar rond. Altijd handig als extra handjes maar meer ook niet.
Ik ben al vaak bij situaties geroepen waarbij collega's van de Kmar tegen iets aan waren gelopen en dat ze ons bellen met de vraag
en nu? Vaak konden wij de boel overnemen omdat zij het niet wisten.
Onlangs nog: melding via Kmar dat er op een bepaalde plek een flinke hoeveelheid afval verbrand werd.
Ik denk dan: je bent zelf opsporingsambtenaar, ga kijken en maak verbaal op indien nodig.
Nee, de politie bellen en doorgeven (als de eerste beste burger). Politie erheen en inderdaad, vieze fik dus pv.
ik denk dat het te maken heeft met ervaring. Maar ervaring doe je alleen op door dingen aan te pakken.
Ik kan me vergissen hoor maar ik denk dat je bij de Kmar meer tijd hebt voor het maken van een verbaal dan bij de politie.
Ik zou zeggen neem die tijd en de volgende keer weet je hoe het zit.
Ik weet heel goed dat er ook kmar collega's zijn die wel zelfstandig zaken oppakken en niet meteen de politie oproepen
maar dit is mijn ervaring tot nu toe.