De kmar is toch ook verdeeld in werkgebieden? En als de kmar zich niet met gebiedsgebonden politiezorg wil/ mag/kan bezighouden dan
zijn het mi burgers die onderweg naar militaire kazernes meldingen doen.
Ik weet niet wat jou ervaringen zijn met de KMar. Zo te lezen heb jij een paar slechte momenten gehad met mijn oud-collega's, dit wil echter niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Dus je iets wat genuanceerder uitdrukken zou ik wel wenselijk vinden. Ik heb 15 jaar bij de KMar gewerkt voordat ik de overstap naar de politie maakte. Ik kan je vertellen dat toen ik overstapte ik "ervaren" collega's bij de politie nog dingen kon leren.
Sterker nog een letterlijke uitspraak van een ervaren collega tegenover mij was: Wat moet ik jou nu nog gaan bijbrenegen met je 15 jaar straatervaring.
Er zijn genoegen plaatsen en plekken in NL waar ze samen optreden en zelfs zeer nauw samenwerken.
en ja, nogmaals er zijn KMar collega's bij die alles overgeven aan de regio. Dat was op mijn plaats van tewerkstelling ook zo. Doe je niks aan, ga je ook niet veranderen. Ook in mijn regio kom ik mensen tegen die het zelfs binnen hun eigen district proberen af te schuiven onder het motto het is toch jullie wijkteamgebied.