Amstaf3, ik ben al vaker met jou in discussie geweest en ga niet weer zo'n discussie beginnen omdat je simpelweg niet luistert. Iedereen kan er het voorbeeld van Sander V. bij halen. Maar ik ken er ook veel, echt heel veel, over beveiligers die worden aangehouden en/of veroordeeld of toch met een best strafblad nog werkzaamheden uitvoeren. Ik kan ook zo uit mijn hoofd de namen noemen van een tweetal BOA's die vast zit voor moord en beroving.. In ieder plek kom je rotte appels tegen. Maar elke keer als jij tegenargumenten krijgt reageer je niet of sla je als een klein kind om je heen.
Ik kom zelf uit de beveiliging. Ik heb ook gezien dat er echt heel veel figuren rondlopen die bij de politie willen of gesolliciteerd hebben maar afgewezen zijn. Moet je nu die mensen maar alsnog in een soort politiedienst gaan invoeren? Lijkt mij niet handig.
Ik bedoel ook niet als een Politiedienst laten we dat in godsnaam houden zoals dat is maar dat er sommige taken zijn die nu bij de Politie liggen die daar misschien eigenlijk niet thuis horen of gewoon geen tijd voor is en die afgehandeld kunnen worden door beveiligers en mochten ze er om de een of andere reden dan niet uitkomen dan kunnen ze altijd nog de hulp in roepen van de pliessie daar moet toch over te praten en gedachte te wisselen zijn.
En als er dan besloten wordt dat zij die taken gaan uitvoeren dan zal je ook moeten kijken wat ze ervoor nodig hebben omdat zo goed en veilig mogelijk te kunnen doen.
Dat er rotte appels rond lopen zal ik ook niet ontkennen maar ook die heb je overal zoals je zelf al aangeeft. Dat je geen stafblad hebt wil niet zeggen dat je nooit iets gedaan hebt, er zullen best een aantal die genoeg gedaan hebben maar geen strafblad hebben of mensen die een strafblad hebben maar bv. wel bij een bank werken.
Ik luister (lees) wel maar dat wil niet zeggen dat ik het met je eens ben en dat hoeft ook niet.
Dat er beveiligers zijn die aangehouden of veroordeeld zijn zal best maar waarvoor, omdat ze een vervelende klant een tik hebben gegeven en dan zeg ik het netjes, ik zal de laatste zijn die dat ontkend of voor drugshandel weer het andere uiterste
Beveiligers liggen nu eenmaal onder een vergrootglas je hoeft maar iets te doen en ze doen aangifte tegen je alleen bij het laatste is het niet meer dan normaal.