C2000 in Rotterdam pas eind 2005 ingevoerd

Auteur Topic: C2000 in Rotterdam pas eind 2005 ingevoerd  (gelezen 3836 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Gepost op: 25 augustus 2004, 08:44:30
Citaat
C2000 in Rotterdam pas eind 2005 ingevoerd


ROTTERDAM (ANP) – Het communicatiesysteem voor hulpverleners C2000 wordt in Rotterdam pas eind 2005 ingevoerd. Burgemeester Opstelten wil dat bovendien alleen doen als uitgebreide testen met C2000 bij de politie in de regio Rotterdam–Rijnmond positief uitpakken.
...

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=111138


  
 

 :) of  :(




Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2004, 19:55:21
Als dat in mijn regio zou zijn  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 :) :) :) :) :) :) :)


Kevke

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2004, 20:03:02
Hmzzz, nu vergeet mijnheer Opstelten erbij te zeggen dat het hem eigelijk wel heel goed uit komt gezien het feit dat de nieuwe meldkamer nog niet klaar is....

...of mag ik dat niet zeggen???

Greetzzz,
Kev.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #3 Gepost op: 25 augustus 2004, 21:03:33
dit staat volledig los van elkaar, rotterdam rijnmond is nooit een groot voorstander geweest van C2000 en heeft dit ook nooit onder stoelen of banken gestoken, ze kijken gewoon C2000 uit de boom.
Nemo me impune lacessit


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2004, 21:31:45
Maar wat als C2000 niet bevalt of niet als geschikt uit de bus komt? Gaat RR dan als enige op een ander systeem over?

Christian


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #5 Gepost op: 25 augustus 2004, 22:31:22
Maar wat als C2000 niet bevalt of niet als geschikt uit de bus komt? Gaat RR dan als enige op een ander systeem over?

Christian
ik denk dat ze weinig andere keus hebben,en welk ander systeem moeten ze dan gaan gebruiken?
het analoge netwerk is dringend aan vervanging toe ;)


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #6 Gepost op: 25 augustus 2004, 22:43:04
het analoge systeem in rotterdam werkt anders naar behoren, ze hebben nog kasten vol met ascom SE 550
liggen en iedere nieuwe politie auto gaat nog steeds de SE 550 in net als overigens in alle andere nieuwe auto's in de rest van het land inclusief alle motoren.

maar de tijd zal het leren.
Nemo me impune lacessit


Kevke

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 26 augustus 2004, 07:29:40
ze hebben nog kasten vol met ascom SE 550
liggen en iedere nieuwe politie auto gaat nog steeds de SE 550 in net als overigens in alle andere nieuwe auto's in de rest van het land inclusief alle motoren.

maar de tijd zal het leren.

Het gaat niet alleen om de mobilofoons maar zeker om het netwerk. Aan steunzenders wordt weinig meer geinvesteerd.

Greetzzz,
Kev.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #8 Gepost op: 26 augustus 2004, 21:25:18
Het gaat niet alleen om de mobilofoons maar zeker om het netwerk. Aan steunzenders wordt weinig meer geinvesteerd.

Moch daar kun je je in vergissen... Rijnmond is veel bezig met de steunzenders en heeft de afgelopen jaren veel zenders vervangen door nieuwere types en bepaalde kanalen disctricts- of zelfs regiodekkend gemaakt. Onlangs (paar maanden geleden) zijn er nog 2 kanalen samengevoegd waardoor 2 districten nu op hetzelfde kanaal werken. Portofoons zijn hiervoor recentelijk nog omgeprogrammeerd dus er gebeurt genoeg in Rijnmond.

De brandweer is een ander verhaal, dat zijn relatief oude netwerken en ik weet dat er veel problemen mee zijn. Veel storingen waarvan sommige langslepend. Kleinere storingen laten ze vaak voor wat het is of worden wellicht niet eens altijd opgemerkt...

Groeten, Peter.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #9 Gepost op: 5 december 2005, 22:45:09
Ik had net mijn scannertje aan en hoor nog steeds de object porto's!!!!  ;D ;D ;D ;D Werkt DMO nog niet helemaal......... ;D ;D ;D