C2000 in Rotterdam pas eind 2005 ingevoerd

Auteur Topic: C2000 in Rotterdam pas eind 2005 ingevoerd  (gelezen 3835 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brandweerman83

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 6 december 2005, 22:37:22
In Rotterdam Rijnmond gebruiken we DMO niet we doenn alles met TMO tenzij we hier niet genoeg bereik mee hebben denk bijvoorbeeld aan parkeergarages en tunnels, maar dan komt er een ovd voertuig ter plaatsen om een soort koppeling te maken tussen DMO en TMO (hoe dat precies werkt weet ik niet)
En aangezien er nog niet voldoende porto's zijn voor de manschappen en de handmicrofonen, headset's en pager's er ook nog niet zijn doen we alleen de AC --> voertuig communicatie via C2000 TMO 8)


brandweerman83

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 14 december 2005, 22:28:35
laatste update: 8)

tusen 12 en 24 december worden alle korpsen voorzien van de vuistmicrofoons inclusief headsets en ontbrekende porto's tevens zal er op de reeds afgeleverde en nieuw te leveren porto's een software update geinstaleerd worden omdat de vuistmicrofoons niet werkt met de huidige softwarversie. :o ::)

en waarschijnlijk zal dan alleen de alarmering nog te hornen zijn. :-[
 
Pagers worden januarie 2006 verwacht ook wordden dan de lichtkranten/kazernealermeringsborden uitegeleverd

het komt steeds dichterbij


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #12 Gepost op: 14 december 2005, 22:30:48
laatste update: 8)

tusen 12 en 24 december worden alle korpsen voorzien van de vuistmicrofoons inclusief headsets en ontbrekende porto's tevens zal er op de reeds afgeleverde en nieuw te leveren porto's een software update geinstaleerd worden omdat de vuistmicrofoons niet werkt met de huidige softwarversie. :o ::)

en waarschijnlijk zal dan alleen de alarmering nog te hornen zijn. :-[
 
Pagers worden januarie 2006 verwacht ook wordden dan de lichtkranten/kazernealermeringsborden uitegeleverd

het komt steeds dichterbij

Ter verduidelijking.....de analoge objectportofoons gaan er dan waarschijnlijk ook helemaal uit


brandweerman83

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 18 december 2005, 01:27:13
Klopt


Maaaaaaaaaaaaaaar,

De handmicrofoon's zijn van zenitel en de portofoon's van Nokia  ???
Nu heeft Nokia de software van zenitel op de handicrofoons afgekeurd  :-Xdat wil zeggen dat de handmicrofoon's niet worden uitegeleverd totdat Nokia de software van zenitel heeft goedgekeurd ::)

Dit alles komt bij niet echt profesioneel over je zou zeggen je ben 1 van de laatste regio's die over gaan zulk soort dingen zal nu onderhand wel geregeld moeten zijn


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #14 Gepost op: 18 december 2005, 12:50:42
Klopt


Maaaaaaaaaaaaaaar,

De handmicrofoon's zijn van zenitel en de portofoon's van Nokia  ???
Nu heeft Nokia de software van zenitel op de handicrofoons afgekeurd  :-Xdat wil zeggen dat de handmicrofoon's niet worden uitegeleverd totdat Nokia de software van zenitel heeft goedgekeurd ::)

Dit alles komt bij niet echt profesioneel over je zou zeggen je ben 1 van de laatste regio's die over gaan zulk soort dingen zal nu onderhand wel geregeld moeten zijn



Ze moeten volgens mij ook de beveiligingssleutels per porto opnieuw gaan programmeren als ze nieuwe software krijgen  ;) ;)


brandweerman83

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 18 december 2005, 20:10:21
ach ja wat zal ik er van zeggen

het was denk ik makkelijker geweest la sze 1 leverancier hadden gehad ipv 3
Porto                        Nokia
Vuistmicrofoon         Zenitel
Headset                  Drager

als je 1 leverancier had gehad had je niet zoveel probleemen gehad denk ik

Maar ach ja wie ben ik


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #16 Gepost op: 18 december 2005, 20:16:50
ach ja wat zal ik er van zeggen

het was denk ik makkelijker geweest la sze 1 leverancier hadden gehad ipv 3
Porto                        Nokia
Vuistmicrofoon         Zenitel
Headset                  Drager

als je 1 leverancier had gehad had je niet zoveel probleemen gehad denk ik

Maar ach ja wie ben ik

Het leuke is dat de nokia C2000 porto dezelfde onderkant heeft als de nokia telefoon 6310(i)  ;D Deze telefoon past ook in de C2000 carkit van de nokia en je kan er dan gewoon met bellen (zelf geprobeerd  ;))!!!  ;D ;D ;D Zou misschien een oortelefoontje van de nokia telefoon ook niet werken  ??? ;) (nog niet geprobeerd  ;D)


brandweerman83

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 21 december 2005, 14:24:58
Hoorde gisteren zelfs dat de nieuwe software van de nokia portofoon niet door de ctk kuring kwam en ze die dus ook moet aanpassen


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #18 Gepost op: 22 december 2005, 16:08:12
Hoorde gisteren zelfs dat de nieuwe software van de nokia portofoon niet door de ctk kuring kwam en ze die dus ook moet aanpassen

De software is op 20 december goedgekeurd. De vuistmicrofoons zijn afgekeurd op 15 december.  Ze gaan aangepast worden maar met de kersttijd en oud&nieuw..... kan het nog even duren!  :-X