En die balk zou dan weer afkomstig zijn van sarco electronics, die toevallig ook de balk voor baus produceerd.
http://www.ambulancetoday.co.uk/downloads/fleet_examples.pdf (de 2e pagina gaat over sarco, die ook voor profile levert)
Er werd me via PM uitgelegd dat Amstra deze balk heeft ontwikkeld in samenspraak met de VZA, maar dat vind ik toch wel kort door de bocht. Naar mijn mening hebben ze gewoon een bestaande balk besteld en gemonteerd.
Dit zie je ook bij de achterste lichtbalk van miesen en de system strobels van groningen, die zijn ook hetzelfde.
Ik heb de foto's gister nog eens goed vergeleken met de buitenlandse baus ambulances en dan blijkt dat de balk achterop wel verschillend zijn, de buitenlandse ambu's hebben op die balk twee grote geintegreerde werklampen, en dat heeft de system strobel niet. Maar bij die voorste balk zie ik de verschillen nog niet duidelijk, misschien moet ik daar meer foto's van zien.
Dutch reque vehicles is importeur van baus ambulances, en ik hoop niet dat zei een baus sprinter gaan leveren op de NL markt, want dan zie ik het verschil niet meer, of ik zie het pas na lang zoeken.