0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
De 12-178 staat op de Karperstraat te "wachen" op zn kenteken.Wanneer deze binnen is gaat hij direct naar Amstelveen.De tekst "VZA" in gele balk is aangepast in "AMBULANCE"
De 13-156 in Zaandam...Dienst: Ambulance AmsterdamPost: Karperweg AmsterdamRoepnummer: 13-156Soort voertuig: AmbulanceMerk en type: Mercedes Benz Sprinter 319 CDIKenteken: 30-RXJ-1Bijzonderheden: nog op de winterbandjes
Mooi wagentje..Vraag me wel af waarvoor de ruimte in het midden van de ingebouwde zwaailichten is ? Zou hier een tekstkrans inkomen zo als bij de politie, maar dan met tekst "AUB schuiven, ambulance" :p (geintje natuurlijk) Maar heeft een apparte opbouw (weet iemand welke dit precies is ?)Daarnaast vind ik het doortrekken van de gele kleur door middel van stikkers over het glas zeer mooi !!Vreemd maar zeker een mooie wagen
Ik zal eens kijken of er woensdag een filmpje rondom gemaakt kan worden.Vergeet niet dat een filmpje altijd vertekend beeld geeft kwa verlichting en knippers.In het neusje zitten 3 hoorns 1 recht voor uit een naar links en een naar rechts zo komt het geluid overal goed aan, te denken aan de zij straatjes.Bij het voeren van de blauwe verlichting komt er de tekst VZA te staan.Bij het voeren van de groene verlichting, welke in het filmphe idd OOK aan staat komt er idd de tekst 1e AMBULANCE te staan.Wanneer hij aan de wand aansluiting staat komt er V230 in te staan ten teken dat hij goed word opgeladen.Tevens zit er rondom ook oranje opstakel verlichting. ik zal woendag ff mn best doen om het op filmp te zetten MITS hij nog op Hoofddorp staat natuurlijk!Vooralsnog is het NIET mogelijk om er eigen tekst in te zetten, wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk haha
Geen grapje hoor mannen. Het was een specifieke wens van de monteurs:
Hier een filmpje van de nieuwe 13-156 in Full HD kwaliteit:A1 (NIEUWE) Ambulance 13-156 - Vlietstraat Amsterdam
De inmiddels al bekende 13-156
Even zoeken doet wonderen