0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Volgens de registratiegegevens komt deze wagen uit 2006....toen voor het eerst toegelaten...
Nee, dat klopt...echter zijn er in Nederland honderden voertuigen die niet voldoen aan de eisen.....
Dat klopt en veel regio's en korpsen zijn daarom een inhaalslag aan het maken met het aanpassen van hun voertuigen. Het is echter vreemd als je een gebruikt voertuig overneemt en deze, voordat je hem in dienst neemt, niet direct moderniseert. Als er na 1 maart een aanrijding ontstaat tijdens een spoedrit is dit koren op de molen voor de verzekering van de tegenpartij.
En voldoet per 1 maart niet aan de signaleringseisen...
Raar dat ambulancemotoren last hebben van tramrails.....Kwestie van goed opletten, en je hoort niet vaak dat motoren in Amsterdam onderuit gaan door tramrails... (altijd dwars er over rijden, niet evenwijdig) De politie gebruikt ze echt niet voor de lol, nee die dingen zijn heel handig in de stad. Brandweermotoren vind ik maar apart...lijkt mij ook niet handig omdat er veel inzetten zijn op verdiepingen.....Bovendien heeft Amsterdam-amstelland ongeveer 20 kazernes, dus altijd wel eentje in de buurt.
Ik heb juist gehoord dat de 2 oude Ford's verdeeld worden over Purmerend en Zaandam.. En Amsterdam de 2 nieuwe. Lijkt me ook veel handiger i.v.m aanrijdtijden in het Waterlandse gedeelte bijvoorbeeld.