Lijkt mij toch zonde om weer een andere auto er voor in de plaats te krijgen terwijl men net een beetje gewend is. Als ik bv in mijn (nieuwe) regio kijk, rijden alle posten met precies dezelfde voertuigen. Wanneer er een nieuw voertuig komt, is en blijft hij kwa indeling precies hetzelfde, op misschien er en der een klein verbeterpuntje na! De generatie sprinters met de Sarco spoiler en de geintegreerde OGS koepeltjes hebben hetzelfde interieur, de laatst Miesen met geintegreerde Miesen OGS heeft vermoed ik ook eenzelfde indeling.
Maar qua model ambulance komt er de laatste tijd nogal eens wat anders in A'dam, iedere keer denk ik dat ze een vaste keuze hebben gemaakt en dan komt er weer een ander.
System Strobel geintegreerde OGS van Sarco, met Oostblok interieur.
Miesen met geintegreerde OGS van Sarco, met een interieur dat er iets frisser en verzorgder uitziet. Zoek de uiterlijke verschillen.... de Miesen van A'dam heeft witte intersection lights en frontflitser, zijn voorganger, de system storbel, heeft blauwe varianten
En het laatste model, een Miesen met geintegreerde (Miesen) OGS
En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle test ambulances die in A'dam hebben gereden, tyche container, ambulanzmobile silver ALS, ambulanzmobile delfis ALS. Wat is het volgende?