0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Maar de oranje benzen gaan nog wel even mee.....die zijn nog niet zo oud. (13-152, 153 ,194 enz.) En de zorgambu's zijn ook niet zo gek oud, maar kunnen denk ik langer mee dan A-ambulances aangezien er rustiger mee wordt gereden....Ik ga de oranje cheby's zeker missen, blijven geweldige wagens die erg betrouwbaar zijn.
Worden ze nog wel verkocht die "betrouwbare" nieuwe chevy's ?Volgens mij is de 13-122, ex ggd uit 2011, een van de nieuwste chevy's die nog rondrijdt.Kenteken 42-RND-5
Chevrolet's schijnen wel prettig te zien voor verpleegkundiges aangezien er binnen weinig lawaai is van buiten. Degelijke wanden...bij de 13-152 enz.kun je nauwlijks meer praten aals je 100 km/u gaat want te veel lawaai zou er zijn.
De verhouding is nu 34 chevy's tegen 25 Mercedessen.Er moeten dit jaar als het goed is nog 8 Mercedessen komen.
de sprinters enz.. zijn gewoon bestelbussen voor tnt en paket diensten!!!!je heb een hoop ruimte !helemaal mee eens!maar de chevy blijft NR 1 !je kunt er mee lezen en schrijven !!ik heb er jaren en nog met dikke plezier mee gereden!