Maar waarom zou je de kast en daarmee de knoppen kleiner willen hebben?? als ik kijk naar de knoppen in een chevvy dan is het nu al klein! Ik heb liever de knoppen wat groter dan kun je ze blindelings bedienen!!
en boven de middenconsole?? Liever niet dan zitten die plegen aan MIJN knoppen!!
Kijk, de maat van de knoppen heeft helemaal niets met het gehele can-bus systeem te maken. Al maak je knoppen van een meter groot, bij wijze van spreken, dan kun je er nog een can-bus systeem achter hebben zitten. Het can-bussysteem is niet iets wat ontworpen is om de kast en knoppen kleiner te maken. het can-bussysteem heeft als hele grote voordelen ten opzichte van oude drukschakelaars:
- Geen zekeringen, alles in electronisch afgezekerd
- Naar elk bedieningspaneel lopen er 4 of 6 dunne draden in plaats van de oude situatie met drukschakelaars waarbij je een heleboel plussen, minnen en geschakeld plussen/minnen aan moet leggen.
- Het can-bussysteem is volledig te programmeren, dus je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
- 10 keer minder storingsgevoelig
Ons systeem zoals in de 152 en 153 heeft in mijn ogen mooiere knoppen die intiutiever zijn te bedienen. En de plaats waar dit paneel wordt gemonteerd, wordt volledig bepaald door de klant.
Hopelijk heb je wat aan mijn info!