Henk heeft gelijk dat een kanaaltje 16 in een mobi drukken echt veelste te kort door de bocht is..
en daarmee los je niets op..
C2000 en een Marifoon naast elkaar zou mogelijk iets oplossen in technishe zin, maar zeker nog niets iets in operationele zin en in de zin van culturen..
Patrick, het CTPI is een onderdeel en een specifieke wijze van het proces incidentmanagement..
Verder mag het bekend zijn, dat de brandweer wet en de internationaal regels over het redden op het water weleens met elkaar strijdig zijn..
Henk gaat mij veelste te kort door de bocht om te zeggen dat brandweer er alleen is voor het blussen op het water. en ik vind de toon die Henk aanslaat, z'n boodschap echt te kort doet. want inhoudelijk wat tie zegt klopt wel. maar is ook wel erg eenzijdig bekeken..
De brandweer en de reddingsdiensten samen moeten de klus klaren, en moeten dus begrip krijgen voor het werken op het water, voor elkaar.. De brandweer inzet methode werkt niet direct op het water.. en een OSC inzet zonder controle over de eenheden op het land werkt ook niet..
Dus wat mij betreft word het een congres over IncidentManagement op het water.. Ik heb al wat lijntjes uitgezet..
Maar dan zijn we er nog niet