Voelt de politie zich door de regering gesteund?

Auteur Topic: Voelt de politie zich door de regering gesteund?  (gelezen 6528 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #30 Gepost op: 28 mei 2009, 10:03:51
lol ach als het zo doorgaat ben ik december vrij... anders krijg ik op mijn donder van de ATW... lol en dat willen we natuurlijk niet he !  ;D
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 28 mei 2009, 19:05:19
Ach opzich is zo'n stuwmeer aan overuren niet iets geheel nieuws bij de politie. Begin jaren 90 was het een aardig aktueel onderwerp, ook toen liepen de uren de spuigaten uit. Maarja tegenwoordig noemt men dat RETRO ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #32 Gepost op: 28 mei 2009, 21:10:23
tegenwoordig komt de arbo ook op de persoon spelen... en dat was toen nog niet... betekent dat het je nu zelf ook in de portemonnee voelt... en dat zijn over het algemeen geen lullige bedragen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #33 Gepost op: 28 mei 2009, 21:55:46
tegenwoordig komt de arbo ook op de persoon spelen... en dat was toen nog niet... betekent dat het je nu zelf ook in de portemonnee voelt... en dat zijn over het algemeen geen lullige bedragen...

Je kan het zelf ook bij de arbeidsinspectie / OR melden als de arbeidstijden wetgeving overtreden wordt... Of moet je dan aangifte bij jezelf doen.  ::) ::) ;D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 29 mei 2009, 19:58:11
Die rechter snapt het niet, die gast bedoelde de band "The police" ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #36 Gepost op: 29 mei 2009, 21:39:22
http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/05/rechter_begrijpt_uitschelden_a.html

Rechter. Een rechter. Misschien moeten rechters eens een poosje op straat mee hobbelen?  ::)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 29 mei 2009, 21:51:11
Hoe zou een rechter het vinden als een verdachte tegen hem/haar zegt dat het een grote klootzak is? Gaat die rechter dan ook zeggen dat het bij zijn/haar beroep hoort?
Tis en blijft een raar soort volk dat "gebefte"


EvD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #38 Gepost op: 30 mei 2009, 18:02:09
lol ach als het zo doorgaat ben ik december vrij... anders krijg ik op mijn donder van de ATW... lol en dat willen we natuurlijk niet he !  ;D

Dat is geloof ik de hele regio...  ;) Weg offensief :D


sylvester1986

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 28 december 2010, 15:20:12
Vinden agenten zich ondertussen gesteund?