Politie Zuid Limburg rukt alleen in nood uit

Auteur Topic: Politie Zuid Limburg rukt alleen in nood uit  (gelezen 9245 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #40 Gepost op: 24 december 2010, 15:33:58
Regel jij dat voor onze regio, Michel? Dan hoef ik dat niet te doen :P

Misschien dat we even samen langs de Willem III kunnen komende week? ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #41 Gepost op: 24 december 2010, 15:34:49


Het sneeuwt, soms erg veel. Overmacht. En zolang de politie wel rijdt op urgente meldingen, heb ik persoonlijk er geen moeite mee.

Wat zijn de niet urgente meldingen waar de politie normaal wél gehoor aan geeft en nu niet, wat moet ik mij daarbij voorstellen, burengerucht, er staat een auto op mijn uitrit en kan er niet uit en dergelijke?


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #42 Gepost op: 24 december 2010, 15:37:36
de wegen in limburg zijn opzicht wel berijdbaar maar met en zeer lage snelheid de hoofdwegen dan

maar de wegen in de woonwijken en afgelegen straatjes zijn niet begaanbaar
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #43 Gepost op: 24 december 2010, 17:23:32
Wat zijn de niet urgente meldingen waar de politie normaal wél gehoor aan geeft en nu niet, wat moet ik mij daarbij voorstellen, burengerucht, er staat een auto op mijn uitrit en kan er niet uit en dergelijke?

Ik schat dat ruim 50% van de meldingen niet urgent is. Daaronder kun je inderdaad geluidsoverlast en parkeerproblemen onder weg zetten  juhf bkll
Ik vermoed dat men niet rijd op de zogenaamde prio3 ritten........
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #44 Gepost op: 24 december 2010, 17:29:04
Wat zijn de niet urgente meldingen waar de politie normaal wél gehoor aan geeft en nu niet, wat moet ik mij daarbij voorstellen, burengerucht, er staat een auto op mijn uitrit en kan er niet uit en dergelijke?
En de meldingentopper van afgelopen week: overlast van sneeuwbalgooiende jeugd.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #45 Gepost op: 26 december 2010, 11:12:32
Politie Limburg-Zuid rukt meer uit
Uitgegeven: 25 december 2010 17:47
Laatst gewijzigd: 25 december 2010 17:47

MAASTRICHT - De politie Limburg-Zuid rukt sinds zaterdagmiddag niet meer alleen voor noodgevallen uit, zoals vrijdag. Ook kan de politie al op beperkte schaal patrouilleren in het zuiden van de provincie, heeft een woordvoerder van het korps zaterdagavond gezegd.
 
© NU.nl/Hans van HamersveldVrijdag zag de politie zich als gevolg van de spekgladde wegen en het dikke pak sneeuw gedwongen alleen in noodgevallen uit te rukken.

Het was op de wegen te gevaarlijk voor de agenten. Zaterdag is de inzet weliswaar verruimd. ''Maar dat betekent niet dat we overal voor uitrukken'', benadrukte de woordvoerder. ''Wat uitstelbaar is, stellen we ook uit''.

Net als vrijdag maakten veel patrouillewagens ook zaterdag gebruik van sneeuwkettingen.

BRON: http://www.nu.nl/binnenland/2409971/politie-limburg-zuid-rukt-meer.html
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #46 Gepost op: 26 december 2010, 23:47:57
Kletspraat van de bovenste plank.

Normaliter rij ik ook altijd op all seasons, altijd al gedaan. Beter lezen. 3hj Er zit een wezenlijk verschil tussen all seasons en zomerbanden.