0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Zo ook de grammatica Ik vraag me wel af of het in dit geval meespeelde dat deze persoon in dienst is van RWS. Misschien was een behulpzame burger hetzelfde overkomen, omdat die gasten gewoon niet fris in hun pan zijn.Meer evengoed geldt dat geweld tegen mensen met een publieke taak, in het bijzonder hulpverleners, belachelijk is. Ben ik helemaal met je eens K-Pri.
Heb het wel degelijk opgezocht!!!
Gestrande automobilist slaat hulpverlenerVALKENBURG - De politie heeft een 27-jarige man uit Utrecht opgepakt omdat hij een 31-jarige chauffeur van een bergingsbedrijf uit Valkenburg (Limburg) bont en blauw had geslagen. Dat gebeurde toen de chauffeur van het bergingsbedrijf vrijdagavond de kapotte auto van de Utrechter na een verkeersongeval had opgetakeld, maakte de politie zondag bekend.De auto was bij het ongeval zo ernstig beschadigd dat die niet meer kon rijden. Nadat de auto was opgetakeld, nam de Utrechter plaats in de cabine van de chauffeur. Wat de aanleiding was weet de politie niet, maar op enig moment sloeg de man in de cabine op de chauffeur in. Daarbij liep deze kneuzingen in zijn gelaat en een gebroken vinger op. Dat alles gebeurde onderweg naar de garage waar de auto heen werd gesleept. De man zit in de cel op verdenking van zware mishandeling.
Triest. LINKBergingschauffeur in elkaar geslagen bij het uitvoeren van een Incident Management (IM) opdracht....
De LINK, dat is een goed stuk! En het is alleen maar goed dat de bergers een noodscenario krijgen!