lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 15570 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 26 oktober 2004, 16:00:13
He wat dachten jullie van deze  hersen  ingeving

veters rijg  je  toch  in  om  je  schoen  samen  te  binden?
wat dachten jullie er  van om de  mensen een te zeggen  dit  is  dus  een  symbool  van  zwart  en  wit hebben  een binding???
Zou een oplossing kunnen zijn. ;) Alleen wat er al jaren inzit krijg je er moeilijk weer uit.... :-\


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #31 Gepost op: 1 november 2004, 16:20:57
Juridisch gezien is dit geen probleem volgens mij. Anders dan bijvoorbeeld een verbod op hoofddoekjes, zal het verbieden van lonsdales niet vlug aangemerkt worden als discriminerend dus dan kan het gewoon.

Complete onzin dus, verbieden van kleding kan dus niet zomaar nationaal ff erdoor heen gejast worden. DE eerste de beste rechter zal hier meteen korte metten mee maken gezien onze grondwet.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Gast48368

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 1 november 2004, 18:49:59
Ik vraag me eigenlijk af wat Lonsdale zelf van deze hele toestand vind ???

Zijn hiervan reaktie's bekend???


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #33 Gepost op: 1 november 2004, 19:09:25
Ik vraag me eigenlijk af wat Lonsdale zelf van deze hele toestand vind ???

Zijn hiervan reaktie's bekend???
ik zou zeggen,stuur ze ff een mailtje ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 2 november 2004, 02:40:02
Ik vraag me eigenlijk af wat Lonsdale zelf van deze hele toestand vind ???

Zijn hiervan reaktie's bekend???

Waarschijnlijk worden ze hier ook allemaal niet vrolijk van....tenslotte zullen ze dit toch wel merken op hun verkoopcijfertjes? :-\


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #35 Gepost op: 2 november 2004, 09:38:32
Volgens mij trekken ze zich het wel aan, want ik heb laaatst ergens gelezen dat ze in hun reclamecampagnes juist donkere mensen inzetten. Daarmee haken ze dan overigens ook in op de afkomst van het merk, want daarin speelt de donkere medemens een belangrijke rol.

Overigens vind ik zo'n verbod op Lonsdale-kleding belachelijk. Er zijn tienduizenden jongeren die Lonsdale kleding dragen gewoon omdat ze het mooi vinden en niet in de laatste plaats omdat het merk het boegbeeld is van een bepaalde muziekstroming: hardcore.

Muziekstromingen en kleding gaan volgens mij al tientallen jaren lang samen. Een aantal jaar geleden droeg dezelfde groep Australian- en Cavello-kleding. Ook heel onderscheidend, maar daar is toch ook nooit een verbod op geweest? Bovendien maken die merken op het moment weer een comeback in de hardcore-muziekscene.

Gr
Erik


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #36 Gepost op: 10 november 2004, 19:26:45
Volgens mij trekken ze zich het wel aan, want ik heb laaatst ergens gelezen dat ze in hun reclamecampagnes juist donkere mensen inzetten. Daarmee haken ze dan overigens ook in op de afkomst van het merk, want daarin speelt de donkere medemens een belangrijke rol.

Overigens vind ik zo'n verbod op Lonsdale-kleding belachelijk. Er zijn tienduizenden jongeren die Lonsdale kleding dragen gewoon omdat ze het mooi vinden en niet in de laatste plaats omdat het merk het boegbeeld is van een bepaalde muziekstroming: hardcore.

Muziekstromingen en kleding gaan volgens mij al tientallen jaren lang samen. Een aantal jaar geleden droeg dezelfde groep Australian- en Cavello-kleding. Ook heel onderscheidend, maar daar is toch ook nooit een verbod op geweest? Bovendien maken die merken op het moment weer een comeback in de hardcore-muziekscene.

Gr
Erik

idd, totaal mee eens, ik heb ook lonsdale en ben geen racist dus t slaat nergens op
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ambulance mark

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 11 december 2004, 15:57:20
vraag aan moderator's:

Zou het niet iets zijn om ruimte voor een deel over ''rechten'' te maken dus dat mensen daar kunnen discusieren over dingen die wel of niet  mogen volgens de wet.
Misschien is ''lonsdale'' daar beter op zijn plek.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #38 Gepost op: 11 december 2004, 16:14:51
vraag aan moderator's:

Zou het niet iets zijn om ruimte voor een deel over ''rechten'' te maken dus dat mensen daar kunnen discusieren over dingen die wel of niet  mogen volgens de wet.
Misschien is ''lonsdale'' daar beter op zijn plek.
is op zich wel een goed idee maar dan als onderdeel van deze categorie,ik zal de vraag stellen in ons moderatorhok ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #39 Gepost op: 18 december 2004, 17:38:58

is op zich wel een goed idee maar dan als onderdeel van deze categorie,ik zal de vraag stellen in ons moderatorhok ;)
Mij lijkt het vrij zinloos, of het wel of niet strafbaar zou moeten zijn is namelijk geen politiezaak, maar een politieke zaak, daarnaast heeft het dan weinig met hulpverlening te maken...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-