lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 15805 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #80 Gepost op: 13 juli 2005, 20:06:18
een drescode  voor discotheken is te begrijpen maar dan moet men allle sportkleding verbieden.

Op scholen is een verbod min inziens niet te handhaven ze komen toch steeds weer met wat nieuws, leraren lopen toch altijd een jaar achter de feiten aan voor dat ze door hebben waar het over gaat.

Ouders moeten hun kinderen gewoon beter opvoeden.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #81 Gepost op: 13 juli 2005, 20:08:00

Ouders moeten hun kinderen gewoon beter opvoeden.
En wat bedoel je hiermee  ???

firemanr

• Gast
Reactie #82 Gepost op: 14 juli 2005, 16:54:13
En wat bedoel je hiermee  ???

Waarschijnlijk dat de eerste stap in de goede richting zou zijn, dat de ouders eens wat meer tijd zouden nemen om hun kinderen op te voeden, i.p.v. dit over te laten aan opa en oma of kinderopvang, etc. ;)

Ik kan daar helemaal mee mee gaan. :)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #83 Gepost op: 14 juli 2005, 17:08:42
Waarschijnlijk dat de eerste stap in de goede richting zou zijn, dat de ouders eens wat meer tijd zouden nemen om hun kinderen op te voeden, i.p.v. dit over te laten aan opa en oma of kinderopvang, etc. ;)

ouders horen hun kinderen zelf op te voeden,anders moet je er niet aan beginnen ;)

firemanr

• Gast
Reactie #84 Gepost op: 14 juli 2005, 22:38:11
ouders horen hun kinderen zelf op te voeden,anders moet je er niet aan beginnen ;)

Amen...... ::) ::)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 16 juli 2005, 23:52:17

Pas op met wat je nu zegt. Op deze manier heb ik heel wat moeders boos gekregen.  ::) :-X

(Al is dat ook mijn mening.)

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 17 juli 2005, 09:05:05
Mensen boos maken is niet erg als je ze maar aan het denken zet.

veel van dat soort jongeren sluiten zich bij groepen aan om ergenst bij te kunnen horen, niet uit her gedachte goed wat er achter zit.

Pa en ma hele dag werken  komen ze thuis zijn ze moe en hebben ze geen aandacht voor de kinderen.
Want ze hebben ook een sociaal leven moeten sporten en naar clubjes etc.
De kinderen 12 jaar en ouder gaan de straat op en van het een komt het ander.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 17 juli 2005, 09:45:56
Mensen boos maken is niet erg als je ze maar aan het denken zet.

veel van dat soort jongeren sluiten zich bij groepen aan om ergenst bij te kunnen horen, niet uit her gedachte goed wat er achter zit.

Pa en ma hele dag werken  komen ze thuis zijn ze moe en hebben ze geen aandacht voor de kinderen.
Want ze hebben ook een sociaal leven moeten sporten en naar clubjes etc.
De kinderen 12 jaar en ouder gaan de straat op en van het een komt het ander.

Dat is het nu juist. Het zet ze niet aan het denken. Ze zijn gelijk op hun teentjes getrapt.
Ik weet zelf ook wel heel goed hoe het zit. Ik heb op deze manier heel wat vrienden zien afdwalen. Ben er gelukkig niet in meegegaan.

Maar krijg wel te horen wat zo'n snotneus als ik nu van opvoeding afweet.  ::) ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #88 Gepost op: 17 juli 2005, 11:36:29
aha

ik heb ook vrienden waarvan de moeder aan mij vraagt waar hun kind toch zaterdag 's avonds uithangt en wat ie allemaal uitvreet ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

firemanr

• Gast
Reactie #89 Gepost op: 17 juli 2005, 20:39:55
Pas op met wat je nu zegt. Op deze manier heb ik heel wat moeders boos gekregen.  ::) :-X

(Al is dat ook mijn mening.)

Hele volksstammen heb ik zo boos gekregen en kreeg te horen wat een antiek iemand ik was enz....(woorden die ik hier maar niet ga herhalen.... :-X) Maar gelukkig ook mensen die het snapten en me gelijk moesten geven. ;)