lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 15582 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #60 Gepost op: 18 april 2005, 20:15:14
hoe erg kan je een merk verkappen... :-\ ik werk zelf in een jongerencentrum waar bijna driekwart van alle bezoekers 'lonsdale-drager' is. Als je vraagt waarom ze Lonsdale dragen antwoorden ze: 'het zit lekker'. En even later zie je ze samen met een aantal Marrokanen pingpongen!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #61 Gepost op: 18 april 2005, 20:21:17
hoe erg kan je een merk verkappen... :-\ ik werk zelf in een jongerencentrum waar bijna driekwart van alle bezoekers 'lonsdale-drager' is. Als je vraagt waarom ze Lonsdale dragen antwoorden ze: 'het zit lekker'. En even later zie je ze samen met een aantal Marrokanen pingpongen!

en dat zeggen ze niet op het nieuws >:(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #62 Gepost op: 18 april 2005, 20:30:51
nee, dat uiteraard niet! nog wel een beetje sensatie houden hé! die ene procent die wél racistisch is en lonsdale draagt, jaaaa, die moeten in elk programma op de tv te zien zijn! begint bijna te lijken op merkje-wegpesten en jongeren zo negatief mogelijk laten over komen op de ouderen... Dat er ook nog 'gewone' jongeren zijn die best met respect met anderen willen omgaan wordt soms nog geen eens meer gerealiseerd door sommigen!  >:(

(en als wij pubertjes daardoor wat geduld en respect gaan verliezen doordat wij ook niet als 'normale' mensen behandeld worden zijn we meteen respectloos en extreem! beetje dubbel zo he...  :-\)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #63 Gepost op: 18 april 2005, 20:35:23
hebben jullie toen dat programma prem time gezien? met jongeren uit kudelstaart en aalsmeer?

die zeiden dus wel vol trots dat ze neo nazi waren en ja die liepen met lonsdale bla bla bla

trouwens dit stukje even nav dit topic:

Aalsmeer

Onlangs verscheen in het NRC bijvoorbeeld een bericht over vechtpartijen in Aalsmeer, waarin werd beweerd dat groepen Marokkaanse en extreem-rechtse jongeren tegenover elkaar zouden staan en waarbij "leden van beide groepen worden bedreigd en mishandeld". (1) Maar in een gemeenterapport wordt erkend dat het de witte jongeren zijn die op "Marokkanenjacht" gaan. (2) Adjunct-directeur Bruins van het Aalsmeerse Wellant College weigert het racisme van zijn leerlingen echter onder ogen te zien. "Het moet ook niet worden overdreven. Het gaat om een harde kern van vijf, zes domme jongens. Die bewonderen het nazisme en aarzelen niet dat ook te uiten. Daaromheen staat een groep meelopers", zegt hij in Trouw. (3) Voor "allochtone" jongeren maakt het echter geen enkel verschil of de racisten die hen in elkaar slaan dom of meeloper zijn. Veel "allochtone" jongeren hebben inmiddels ervaring met zulk geweld van witte leeftijdgenoten. Daarnaast worden ze ook steeds vaker geweigerd bij discotheken en lastig gevallen door de politie. In de media worden ze allemaal over een kam geschoren, en worden ze vaak zo negatief afgeschilderd dat geweld tegen hen in de ogen van racisten niet meer dan rechtvaardig is.


(nee dit is niet het wellant waar ik op zit)


voor meer info:

http://www.gebladerte.nl/10983f62.htm
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #64 Gepost op: 18 april 2005, 20:37:41
en als parodie op het lonsdale gebeuren zijn er nog meerdere merken die bijna het zelfde logo gebruiken:

deze merken zijn wel voor en door extreem rechtse



consdaple



masterrace europe

valt jullie de overeenkomst ook op?

voor nog meer info:

http://www.lonsdalenews.nl/
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #65 Gepost op: 18 april 2005, 20:40:57
jep, is precies het zelfde, alleen dan een ander merkje erop... zal de pers het nu zo gaan verbinden: Masterrace --> Master --> zit in Masters Of Hardcore --> is hardcore muziek --> komen rechtse jongeren op af --> het moet verboden worden!!! ???


firemanr

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 19 april 2005, 10:05:55
Ik zal nog eens vragen aan mijn zoons welke merken er nu de kant van Lonsdale opgaan....Want als Lonsdale er niet meer is, refereren ze gewoon een ander merk aan hun ideeen. :-\


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #67 Gepost op: 19 april 2005, 13:24:23
ik denk dat het dan juist de kick gaat worden lonsdale uit het buitenland te halen...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #68 Gepost op: 19 april 2005, 15:33:50
ik kan er nog wel een paar noemen

Fred Perry
Hooligan
Ben Sherman
Pitbull
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #69 Gepost op: 19 april 2005, 23:00:43
Heeft dit nog iets te maken met een politietopic?  ???
Arts  www.alphalog.nl