ambulance verhuur

Auteur Topic: ambulance verhuur  (gelezen 7268 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

marek

• Gast
Gepost op: 31 augustus 2004, 15:47:26
plaats hier uw link naar bedrijven die ambulances verhuren.
www.ambulancetechniek.nl

Karim

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2004, 16:51:19
Ik denk eigenlijk niet dat er veel mensen hier op 't forum rondlopen die een ambulance willen huren.

Dat gebeurd voornamelijk door ambulancediensten zelf, bij bijv. uitval van een wagen of voor een evenement.

Gunther

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2004, 17:31:11

Finn

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #3 Gepost op: 14 september 2011, 17:30:19
Ik wil graag met wat vrienden een oude ambulance huren.
Weet iemand van jullie of dit mogelijk is?
En zo ja waar dat zou kunnen?

Alvast bedankt!

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 14 september 2011, 22:34:09
ik moest even zoeken, had de site ergens gezien op dit fijne forum. Ik weet niet precies waar de ambu voor is, dus plaats gewoon een paar linkjes

http://www.carcastingholland.com/inspiratie/ambulance/  (dit bedrijf kan denk ik vanalles regelen)
http://www.carcastingholland.com/voertuigen/mercedes-ambulance/

en dan is er nog een bedrijf dat 2 oude ambulances heeft voor speciaal verhuur, een chevrolet van van 1988, en een mercedes w123 visser ambulance. en daarvoor mag je zelf even googlen op de graaff en ambulance, want ik heb al genoeg reclame gemaakt voor dat bedrijf. 0098

Op dit forum zijn ook nog 2 personen actief die beiden een mercedes W123 ambulance in bezit hebben, maar deze hebben ook beiden geen ambulance interieur meer. En ik zou even wat speurwerk moeten verichten om erachter te komen wie dit zijn. ;)

stammie

• Senior gebruiker
  • Het moet, dus het kan!
Reactie #5 Gepost op: 16 september 2011, 00:00:29
uhmzz misschien op www.oudeambulanceverhuur.nl  98uiye

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 16 september 2011, 13:22:57
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet of je samen met je vrienden een ambu kunt huren. Wat wil je met dat ding gaan doen? Je hebt het over een ''oude ambulance" en dan denk ik gelijk aan een oldtimer, maar je kan er net zo goed een bedoelen die net uitdienst komt.

Veel van de ambulance verhuur of verkoop firma's doen alleen maar zaken met bedrijven die in de hulpverlening actief zijn.
En dat moet tegenwoordig ook wel, denk bijvoorbeeld aan de spook ambulance tijdens de nijmeegse vierdaagse, dit was ook een huurambu door piet particulier gehuurd met een smoes. ???
Er was ook een verhaal van een man die ging proefrijden met een ambulance en hem niet meer terug bracht, ook leuk, heeft toen ook nog in de krant gestaan. :o

Ik zal er maar vanuit gaan dat je er goede bedoelingen mee hebt. Hieronder nog een link van een demontage bedrijf die regelmatig een oude ambu heeft staan, deze voertuigen komen uit dienst en zijn daarna niet meer te verkopen op de NL markt en dat komt door het gewicht de gorgelende benzine motor en KM-stand
http://www.vandenbergusacars.com/