Opendagen 11 september (!!!update 1/9/'04!!!)

Auteur Topic: Opendagen 11 september (!!!update 1/9/'04!!!)  (gelezen 5689 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #10 Gepost op: 6 september 2004, 13:32:08
Brandweer Harskamp

Op de open dag zal ook het nieuwe voertuig aan het publiek getoont worden, Harskamp krijgt net als Ede-Centrum en Otterlo de beschikking over een nieuwe Iveco. Hoe deze eruit gaat zien, kun je bekijken op de foto pagina van de nieuwe 202 http://www.112-west-veluwe-vallei.nl/foto/41202/index.htm

Om het nieuwe voertuig, wat een stuk hoger is als het oude, een plaats te bieden in de huidige post is de post uitgediept. Dit is een tijdelijke oplossing, in de toekomst moet er een nieuwe post verrijzen in Harskamp. http://www.112-west-veluwe- vallei.nl/foto/garage_harskamp.html

Ooooow kei leuk (sorry even off topic) Ik heb al in hun nieuwe auto mogen zitten  :D....foto plaats ik vanaaf of morgen.
We waren een weekend weg in de buurt en we reden door Harskamp en toen stond iemand van brw Harskamp met die auto voor de kazerne...was met zijn zoontje weg geweest....wat een gaaaaaf ding  :o Was verlieft
 :D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 6 september 2004, 17:09:18
Ooooow kei leuk (sorry even off topic) Ik heb al in hun nieuwe auto mogen zitten  :D....foto plaats ik vanaaf of morgen.
We waren een weekend weg in de buurt en we reden door Harskamp en toen stond iemand van brw Harskamp met die auto voor de kazerne...was met zijn zoontje weg geweest....wat een gaaaaaf ding  :o Was verlieft
 :D
was je in de buurt,komt ze weer niet langs :-\ ;)


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #12 Gepost op: 6 september 2004, 17:51:02
was je in de buurt,komt ze weer niet langs :-\ ;)

 :-[ :-[Oeps :-[ :-[ SORRY, maar dat maak ik nog wel goed  ;)

ps veliefT = VerliefD (foutje van mij 8))


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #13 Gepost op: 6 september 2004, 18:28:07
Dit is de auto zonder mij


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #14 Gepost op: 6 september 2004, 18:28:33
Met ikke  :D

[verwijderd door de admin ivm upgrade forum]


CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #15 Gepost op: 6 september 2004, 23:07:49
Zijn wel [size=10]GROOOOOOOOOOOOT[/size] of nie Angel


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #16 Gepost op: 7 september 2004, 16:21:59
Ja best wel, staan hoog op de wielen, ze moesten de grond van de kazerne/garage verlagen anders paste hij niet.  :)


CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #17 Gepost op: 7 september 2004, 16:46:54
Yup i know en die andere was ook al hoog verschil kan je hierow wel goed zien, vond de oudere toch wel stukkie mooier mja...



DennieB

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #18 Gepost op: 9 september 2004, 07:18:51
Volgensmij beginnen we hier een beetje --> Offtopic <-- te raken.

Dus nogmaals de vraag wie is waar te vinden? op 11/9

gr,

Dennie


wj harthoorn

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 10 september 2004, 21:17:57
iedereen uit Barneveld en omstreken is van harte welkom op de open dag van het grootste hulpverlenings centrum in nederland aan de nijkerkerweg 119 in Barneveld vanaf 09.00 uur tot 17.00 uur met demonstratie's om 11.00 uur en 15.00 uur

ook komen er bijzondere voertuigen zoals een hoogwerker uit duitsland voor het korps van Barneveld maar ook diverse container bakken waarbij van alles is te doen.