Politie takelwagen ramt pand bij Warmoesstraat - Amsterdam 31-12-2010

Auteur Topic: Politie takelwagen ramt pand bij Warmoesstraat - Amsterdam 31-12-2010  (gelezen 6323 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #10 Gepost op: 31 december 2010, 23:09:07
Mocht je in het pand komen?  ???


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #11 Gepost op: 31 december 2010, 23:15:03
Mocht je in het pand komen?  ???

Natuurlijk heb ik nadrukkelijk toestemming gevraagd aan de directeur van Hotel Prins Hendrik, hoezo?  ::)


Gast48368

  • Gast


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #13 Gepost op: 31 december 2010, 23:19:58
Natuurlijk heb ik nadrukkelijk toestemming gevraagd aan de directeur van Hotel Prins Hendrik, hoezo?  ::)

Euuuh, zou het mogelijk niet een ietsiepietsie instabiel kunnen zijn?  ??? ::)  juhf bkll


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #14 Gepost op: 31 december 2010, 23:49:28
Euuuh, zou het mogelijk niet een ietsiepietsie instabiel kunnen zijn?  ??? ::)  juhf bkll

Ik kwam ongeveer een uur nadat het gebeurde aan.

Het werk binnen ging gewoon door. De kamers links en rechts van waar ik foto's nam  zaten vol met klanten (restaurants), achter mij was de keuken en werkte het personeel ook door. Uiteraard ziet het er op de foto's heftig uit. Op de foto lijkt het alsof de wagen een steunpilaar eruit heeft gereden, dit is echter een houten sierstuk.

Ik had en heb nog steeds niet het vermoeden dat het gebouw dusdanig beschadigd was/is dat er instortingsgevaar is. Bovendien mag ik er vanuit gaan dat men dan iets andere voorzorgsmaatregelen had moeten nemen.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #15 Gepost op: 31 december 2010, 23:50:57
Ik kwam ongeveer een uur nadat het gebeurde aan.

Het werk binnen ging gewoon door. De kamers links en rechts van waar ik foto's nam  zaten vol met klanten (restaurants), achter mij was de keuken en werkte het personeel ook door. Uiteraard ziet het er op de foto's heftig uit. Op de foto lijkt het alsof de wagen een steunpilaar eruit heeft gereden, dit is echter een houten sierstuk.

Ik had en heb nog steeds niet het vermoeden dat het gebouw dusdanig beschadigd was/is dat er instortingsgevaar is. Bovendien mag ik er vanuit gaan dat men dan iets andere voorzorgsmaatregelen had moeten nemen.

Pfffff, ben weer helemaal gerust gesteld.  juhf bkll ;)


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
Reactie #16 Gepost op: 1 januari 2011, 09:01:26
Politiekraan rijdt restaurant binnen

AMSTERDAM -  De politie is vrijdagavond in Amsterdam met een kraanwagen tegen de gevel van een hotel/restaurant gereden. Niemand raakte gewond, er is alleen sprake van materiële schade.

De wagen was op weg om auto's die in de weg stonden bij een brand op de wallen weg te slepen. De bestuurder raakte door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur kwijt en ramde de gevel van het pand.


Foto: Robby Hiel

Bron: www.telegraaf.nl