ME zoekt vermiste dementerende vrouw (81) uit Wageningen
WAGENINGEN - De politie zoekt met inzet van ME'ers en speurhonden zaterdagavond in de omgeving van Wageningen-Hoog naar de vermiste Suzanne de Vries. De volgens haar familie dementerende 81-jarige vrouw is spoorloos sinds ze zaterdagmorgen rond half tien te voet is vertrokken bij haar woning in de lommerrijke wijk.
De zoektocht vanuit Wageningen-Hoog begon zaterdagavond om half acht. De politie meldde even na negen uur dat meer honden zullen worden ingezet.
Familieleden hebben zich zaterdagmiddag gemeld bij de politie. Die gaat er vanuit dat de vrouw is verdwaald. De vrouw heeft kort grijs haar, draagt een zwart shirt, een bloemenrok en een groene ovale bril.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/devallei/8831742/ME-zoekt-vermiste-dementerende-vrouw-81-uit-Wageningen.ecepolitieglm Gelderland-Midden
Zoals het nu lijkt zal rond 12:00 een politiehelikopter ingezet worden bij zoekactie #Wageningen-Hoog. ^lh
politieglm Gelderland-Midden
Politie en hondenreddingsbrigade hervat rond 10.30 uur zoekactie naar vermiste Suzanne Vries #Wageningen-Hoog. Tips bel
0900-8844 ^lh
Politie staakt zoektocht voor nu. Morgenochtend, zondag, starten we weer mbv de reddingshonden. Tips bel 0900-8844 ^lh
Er zijn op dit moment 28 honden van de vrijwillige hondenbrigade uit Nederland aan het zoeken naar vermiste Wageningse in het bos.^lh
Politie gaat zoekactie naar vermiste Wageningse vrouw uitbreiden met meer honden. Tips bel 0900-8844 ^lh
Vermiste Wageningse is nog niet terecht. Politie en familie maken zich zorgen. Suzanne Vries is sinds half tien vanochtend vermist. ^lh
Politie gaat rond half acht met o.a ME en honden starten vanaf #Wageningen-Hoog met zoekactie naar de vermiste 81-jarige
Suzanne Vries. ^lh
Suzanne Vries (81) uit #Wageningen-Hoog vermist sinds
vanochtend. Sign, kort grijs haar, zwart shirt, bloemenrok, groene ovale bril. ^lh