Als je 48 bent en ze schoppen je opstraat dan zien ze je bij het uitzendbureau al niet meer staan, helaas hebben twee van onze 48 en 50 jarige leden dat aan den lijve mogen ondervinden.
Wil niet zeggen dat je met 50 geen hulp meer kunt verlenen en tot de fossielen word gerekend!
En mijn vrouw (niet bij het RK) werkt maar een paar uur per week en dat kan best een keer verschoven worden en onze zoon van school ophalen of over blijven tussen de middag is zo geregeld als dat zou moeten, je hoeft dus geen bijstands moeder te zijn.
Er zijn ook mensen die van hun werk af kunnen zonder problemen.
Maar dat je zomaar een ieder aan de opvang kunt zetten is ook zeker niet waar, een aantal van de O&V mensen zal EH+ moeten zijn (lees ervaren EH-er) maar een goede eigenschap is ook zelf rust en kalmte uitstralen en "kunnen luisteren" ik heb een brandweer man een kop groter al ik geheel uit zijn doen gekregen door eerst proberen te vragen of hij via zijn radio kon vragen of er info was over mijn ouders (vliegtuig ongeluk) en dan emotioneel door de knieën te gaan en zitten te brullen dat het mijn schuld was ik had ze die reis niet kado moeten doen.
Sta je dan 1,90 groot zo breed als een kleren kast en dan een vent voor je staan die staat te brullen als een kleuter. (en lol dat ik stieken had
)
De huidige opzet van de cursus O&V dekt de lading zeker niet en is naar mijn idee nog op vele punten voor verbetering vatbaar
En een investering van 1000 euro
wie zegt dat de afdeling dat geheel zelf moet dragen, de gemeente wil toch de extra mensen hebben dan dus ook mee betalen en net als een portofoon doe je een pager niet op een jaar afschrijven.
Tenzij je de communicatie middelen als hamer gebruikt natuurlijk
Groetjes Rolf