Er lopen nog steeds mensen door rood terwijl er een politieauto langs rijd, doe eens een gok hoeveel % daarvan een boete krijg!?
En vervolgens wel klagen als mensen het raar vinden als men wel een boete krijgt, dan zijn ze brutaal, begrijpen de agenten niet enz enz. en ook raar vinden dat agenten worden uitgelachen, geen respect meer heeft voor de agent maar hoe wil men dit oplossen? Door een stoer uniform aan te willen trekken.............
Makkelijk roepen achter je Pc.. Ik zou zeggen. Ga er eens aanstaan, midden op de Dam. Om vervolgens jezelf terug te zien op internet of in hart van Nederland zoals de fransen collega van het filmpje.
Goh, dat is erg......om te zien dat je (de politie) optreed......
Hoeveel mensen hoor je niet op verjaardagen roepen.. "Nou die politie bekeurd ook voor alles zo moeten eens boeven vangen". Vind jij dit boeven vangen??
Een heel makkelijk en doeltreffend antwoord is dan "als jij die overtreding niet maakt kan de agent"andere dingen doen"
Maar als het zo is dat agenten door verjaardagsverhalen niet meer willen gaan bekeuren is het end zoek
Vind jij hier werkelijk dat de politie andere taken moet laten liggen voor een vrouw in een stukje katoen..
Dan ook niet de man/vrouw bekeuren die zijn/haar helm op houd of iemand met een bivakmuts want het gaan namelijk niet enkel en alleen om "die vrouw met in dat stukje katoen...." Ik vraag me af waarom men dit zo vol houd dat men enkel en alleen hier om gaat.
Gewoon niemand meer bekeuren want je moet ook daarvoor andere taken laten liggen.........................