Heeft iemand net nog zitten meekijken naar Nieuwsuur? De directeur van Chemie-Pack was gisteren in Oostenrijk toen hij het nieuws te horen kreeg en is vrijwel direct met het vliegtuig terug gevlogen naar Nederland... het interview wat te zien was, was echt tenenkrommend. De schuldvraag werd bij hem bijna letterlijk in de schoenen gelegd... "Welke les trekt u hier nu uit?" en "Voelt u zich schuldig?" om vervolgens nog een prettige uitspraak er bij op te gooien: "Zijn er al plannen voor herbouwen?"... Pfffff, dit was echt heel.. erg.. slecht.
Ja ik heb het net ook gezien. De directeur was echt goed aangeslagen door wat er gebeurd is en dit was in mijn ogen niet gespeeld.
Verder vond ik ook sommige vragen wel heel erg zwaar op een weegschaal gelegd, maar nog schokkender vond ik de man die zich burgemeester durft te noemen.
Hij ( Burgemeester Win Denie ) wist op heel veel goed gestelde vragen nog geen eens deen duidelijk antwoord te geven en dat vind ik dan toch echt burgemeester onwaardig.
Als hij mijn burgemeester zou zijn dan zoiu ik me echt kapot schamen.
De volledige uitzending van Nieuwsuur is terug te kijken op:http://nieuwsuur.nl/uitzending/2011-01-06/