Geachte heer Vos,
"Aha! Nu laat u uw aap uit de mouw. U vindt het niet goed dat ik als expert door een tv programma wordt gevraagd; zij vonden mij en niet zoals u in onwaarheid beweert; ik hen."
Ik waardeer uw bijdragen in het forum alsook in de media ten zeerste, echter de reden mag duidelijk zijn, het maakt leuke televisie!! Schenen schoppen en populistische kreten= kijkcijfers dat is de wiskunde die steeds meer toegepast wordt in zelfs gerespecteerde media. Een kleine glimlach zonder kwaleijke bedoelingen bij uw optreden kan ik dan ook niet onderdrukken
Uw trekt een aantal rake (maar zeker ook suggestieve en minder rake) conclusie bij bijvoorbeeld de Schipholbrand. Echter het is de toon die de muziek maakt. Het druipt van emotie, non-informatie, verwijten, (wrok?). Wellicht als u weer een prachtig rapport schrijft over het incident bij Chemiepack op een objectieve zorgvuldige en professionele manier, dat u niet meer aangehaald wordt als de 'omstreden FV' maar als de deskundige en vooral gerespecteerde FV.
Uw manier van bronnen verzamelen en bijeen brengen en vanuit een andere invalshoek bekijken is prachtig maar beschouw ik graag als een soort van contra-expertise tegenover de officële onderzoeken, nogmaals ik wacht dan ook vol verlangen op uw rapport mening over deze brand