OF en ik zeg en schrijf nadrukkelijk OF ik te maken heb gehad met PTSS of overspannen ben geweest of dat mijn rechterteen aan mijn linkervoet zat daar zijn de deskundigen het nooit over eens geworden. Ik ben het globaal met zijlvaart67 eens maar ook met r1200gs.
Het begint met een goede selectie, maar die is niet heilig! Elk mens heeft een drempel, alleen dat klote ding is niet zichtbaar. Niemand weet waar die ligt, ineens struikel je, ga je op je bek en is het klaar. Dat kan maandag zijn maar ook vrijdag, 's middags of 's ochtends. In mijn geval was het na de cursus IBT spijkermatwerpen. Ritje naar huis op de motor, thuis komen en
klaar
Maar wat ik nu bij de politie zie rondlopen: leuk make-upje, kapseltje, "oeh! mijn mobieltje trilt in mijn broekzak" dat is niet geschikt voor een waterlijk, een dodelijke aanrijding met jonge kinderen op het asfalt, een dampend lijk op het ijs en een arm stekend uit een betonwagen. En dus is de kans op PTSS steeds groter, waardoor het steeds meer geld kost waardoor .....
Al met al onderaan de streep ben ik het niet eens met het artikel van de Telegraaf en SBS6: ik werd wèl goed begrepen door de collega's van de werkvloer en verder zwijg ik (als u begrijpt wat ik bedoel) maar verwijs ik naar het begin van mijn schrijven.