TIS 4.4 Trein ongeval gevaarlijke stoffen Heusdensebaan - Oisterwijk 08-01-2011

Auteur Topic: TIS 4.4 Trein ongeval gevaarlijke stoffen Heusdensebaan - Oisterwijk 08-01-2011  (gelezen 4797 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Dus toch ??

p2kflex
01:56:03 08-01-11-ALPHA-hR fRANSEN GRAAG SPOED TEL CONTACT gmk
1200008BRW Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (ROGS) (Infocode)


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
p2kflex
02:06:05 08-01-11GROUP-1Voorlichting graag tel contact GMK
1230200Politie Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (Voorlichting)
1230999Politie Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (Monitorcode)
p2kflex
02:05:54 08-01-11-ALPHA-Graag tel contact GMK Brandweer
1230223Politie Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (?)


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Een aanrijding met een fiets, vermoedelijk baldadigheid, niets aan de hand.

Bron: Twitter.com / MargreethMedia


Piet

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
maar dan krijg je toch een 3.1 en geen 4.4, als je die namelijk zou krijgen hangt in de meeste gevallen er gelijk een GRIP 3 aanvast...


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
maar dan krijg je toch een 3.1 en geen 4.4, als je die namelijk zou krijgen hangt in de meeste gevallen er gelijk een GRIP 3 aanvast...

Iedereen maakt wel eens een foutje...


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
maar dan krijg je toch een 3.1 en geen 4.4, als je die namelijk zou krijgen hangt in de meeste gevallen er gelijk een GRIP 3 aanvast...

Zal een foutje/miscommunicatie bij de RAC of ProRail geweest zijn. Bij een 'echte' TIS 4.4 melding gaat er heel wat meer materieel rijden inderdaad........
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


MacFrans

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 265
*
      Fiets op spoor Oisterwijk legt treinverkeer stil
      OISTERWIJK – Een vermoedelijk door vandalen op het spoor gegooide fiets heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag korte tijd het treinverkeer bij Oisterwijk stilgelegd.

      

      De machinist van een goederentrein raakte rond 1.30 uur ter hoogte van de fietsenstalling van het Oisterwijkse station iets of iemand en maakte daarom een noodstop.

      Een zoektocht leverde alleen een fiets op die op het spoor was gegooid. Zowel brandweer als ambulance rukten uit. Het treinverkeer op beide sporen werd stilgelegd.

      De stilstaande goederentrein blokkeerde ongeveer anderhalf uur de spoorwegovergang van de Heusdensebaan. Om 3 uur werden beide sporen weer vrijgegeven.

      Door Toine van Berkel
      zaterdag 08 jan 2011 | 11:05
      Laatst bijgewerkt op: zaterdag 08 jan 2011 | 11:09

bron: brabantsdagblad.nl http://bit.ly/fPCFVs



De plaats van de tankwagon zou een reden kunnen zijn voor 4.4


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
De plaats van de tankwagon zou een reden kunnen zijn voor 4.4

Dat zou iets kunnen verklaren, maar niet de 4 na de punt. Wel de 4 ervoor. Het zou dan hooguit een 4.1 of heel misschien een 4.2 moeten zijn. Als er bewust 4.4 is aangemaakt dan klopt het nog steeds niet, want conform de TIM-alarmeringsmatrix hoort er veel meer materieel bij een 'echte' 4.4. Ik zal eens kijken of ik voorbeelden kan vinden...


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Is het misschien een optie om de meldkamer te vragen naar het waarom van deze alarmering ? ::)
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


Piet

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Dat zou iets kunnen verklaren, maar niet de 4 na de punt. Wel de 4 ervoor. Het zou dan hooguit een 4.1 of heel misschien een 4.2 moeten zijn. Als er bewust 4.4 is aangemaakt dan klopt het nog steeds niet, want conform de TIM-alarmeringsmatrix hoort er veel meer materieel bij een 'echte' 4.4. Ik zal eens kijken of ik voorbeelden kan vinden...

precies je heb ten eerste meer voertuigen ter plaatse en vrijwel zeker zit je meteen in GRIP 3 en waarschijnlijk 4....
ik sanp het ook niet helemaal, dus wat ik persoonlijk denk is dat er een tik fout is gemaakt in P2000 melding  ???