GRIP 1 Ongeval (beknelling) Burgemeester H. Boersingel - Nijverdal 19-02-2011

Auteur Topic: GRIP 1 Ongeval (beknelling) Burgemeester H. Boersingel - Nijverdal 19-02-2011  (gelezen 4216 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bartbev

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Hoezo? Bij veel regio's is een Lifeliner inzet, standaart 2 x ambu + OVD-G

klopt bij veel beknellingen hier rukt trauma ook gewoon uit. en 2 x een ambu is bij ons ook niet egt iets apparts. en volgens mij is ovd-g bij ons of bij meerdere gewonden of dodelijk maar dat durf ik niet met zekerheid te zegge!


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Volgens mij is het een optelsom: ambu's >2, OVD-G erbij.
(net als bij de brandweer, meer dan 2 brandweervoertuigen, (meer dan 6 man van de TS +2 van de hoogwerker, dan komt de OVD-B erbij)
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
OVD-G Komt meestal bij 3 x ambulance ingezet, trauma melding enz..

Zeker weten? Was hier laatst iets aan de hand waren 16 man van de brandweer, maar geen OVD(A)


Voederbietel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 472
Bij een ongeval op de N35 bij Nijverdal is zaterdagmiddag een 47-jarige vrouw uit Nijverdal verongelukt.

Twee auto's botsten ter hoogte van de Burgemeester H Boersingel door nog onbekende oorzaak frontaal op elkaar. Een tweede automobilist is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht. Drie andere inzittenden raakten ook gewond. De N35 zal naar verwachting tot 18.30 afgesloten zijn.

Bron: www.rtvoost.nl


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Dode door ongeval Nijverdal

zaterdag 19 februari 2011 | 16:12 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 19 februari 2011 | 17:05

NIJVERDAL - Bij een frontale botsing tussen twee auto's op de N35 ter hoogte van Nijverdal (halverwege de Kruidenlaan en Burgemeester H. Boersingel) is zaterdagmiddag omstreeks half drie de bestuurster van één van beide wagens verongelukt. Het gaat om een 47-jarige vrouw uit Nijverdal. In de andere auto zaten volgens de politie vier personen, waarvan er één (zeer waarschijnlijk de bestuurder) met een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Enschede is gebracht.

Naar verluidt zaten in een van de auto's ook twee kleine kinderen, die door ambulancebroeders werden weggedragen.

De politie onderzoekt momenteel nog de exacte toedracht van het ongeluk en heeft aangegeven pas in een later stadium iets te kunnen zeggen over de personalia van de slachtoffers. De N35 blijft nog naar verwachting nog tot half zeven afgesloten voor het doorgaande verkeer.

De N35 zal naar verwachting tot 18.30 afgesloten zijn.


Bron: tctubantia.nl
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


gmmedia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9