Idd, kom net terug van een drukke ADR en een paar daagjes vakantie.
Maar Wouter, blijkt wel weer dat je te weinig lichaamsbeweging hebt als er echt gezwommen moet worden. Jij weet net zo goed als ik, dat je nooit alleen gaat zwemmen als het leuk begint te worden. Of ben je de eerste les van je strandwacht en eigenlijk elke hulpverlening reeds vergeten? Ik zal het voorzeggen, EIGEN VEILIGHEID! Ga je dus alleen zwemmen, NEE. Dus zijn er altijd mensen om elkaar en op elkaar te letten. En dat geldt hier ook voor de zwemmers als voor de kiters.
Dat jij waarschijnlijk op een stukje strand bivakeert dat uitsluitend gebruikt wordt door "Einzelgangers" is dan jammer. Maar een wetsuit hoeft namelijk niet alleen zwart of donker-blauw te zijn. Een paar gele mouwen doet wonderen. Een body-board van de kids is bijvoorbeeld ook fel gekleurd. En misschien kan je een keer gaan denken aan de gele potjes van "Rescue", als je al zo bang bent voor een paar kiters. Mijn zwemvliezen zijn fel gekleurd, ook een aandachtstrekkers. Dus opties te over, maar dat wist je natuurlijk al.
RR (Wat dacht je van een rose halo-corset? Voor als het echt fout is gegaan.)