GRIP 1 Zeer grote Brand Industrie Schumacher Plating Vliegenierstraat - Uden 09-01-2011

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote Brand Industrie Schumacher Plating Vliegenierstraat - Uden 09-01-2011  (gelezen 8637 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
uhh hier horen wel degelijk regionale afspraken aan vast. hier in noord-holland0noord is het automatisch bij zeer grote brand grip 1
daarnaast kan elk incident natuurlijk opgeschaald worden in grip zonder dat de grote van belang is

Regio-afhankelijke procedures bedoel je dan waarschijnlijk, want dit gebeurt zeker niet in elke regio :) Zo zijn er ook regio's die standaard GRIP-1 maken bij de komst van een traumahelikopter. Zo zijn er des te meer regio's die dat niet doen ;) Allemaal regio (specifieke) procedures en er zijn helaas meer uitzonderingen dan uniformiteit. Ik sprak dan ook vanuit de kern van de GRIP-procedure, dat elke regio die weer anders aankleedt daar kan ik natuurlijk ook weinig aan doen...

free3

• Forum gebruiker
Regio-afhankelijke procedures bedoel je dan waarschijnlijk, want dit gebeurt zeker niet in elke regio :) Zo zijn er ook regio's die standaard GRIP-1 maken bij de komst van een traumahelikopter. Zo zijn er des te meer regio's die dat niet doen ;) Allemaal regio (specifieke) procedures en er zijn helaas meer uitzonderingen dan uniformiteit. Ik sprak dan ook vanuit de kern van de GRIP-procedure, dat elke regio die weer anders aankleedt daar kan ik natuurlijk ook weinig aan doen...

ik snap niet helemaal waar je naartoe wilt...
als je goed had gelezen zie je ook dat ik zeg dat dit specifiek voor noord-holland-noord is
en dat ik bedoel dat er wel degelijk binnen een regio een afspraak kan zijn

greetz free
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
ik snap niet helemaal waar je naartoe wilt...

Hier naartoe :

uhh hier horen wel degelijk regionale afspraken aan vast.

Ik vraag me af waar ik dat ontkend zou hebben?