Dit was ook OT want in deze situatie lijkt mij uitermate geschikt voor een geregistreerde waarschuwing ipv van rücksichtslos schrijven zoals jerommeke doet. Zie jij hem de volgende dag nog rondrijden met defecte verlichting dan gelijk schrijven
Stierenexcrament.
Ik weet niet hoe vaak jij op de weg zit, maar er gaat bij mij geen rit voorbij of ik zie wel een paar klantjes voor een goed gesprek (ritje van een kilometer of 16). Alleen ik ben geen wout ( no pun intended, Wout....).
De pakkans voor een waarschuwing is laag. De kans om een prent te krijgen na een waarschuwing is nog lager - zo niet gewoon 0. Dus wat mij betreft gewoon schrijven.
En ik loop dan ook een risico om een prent te krijgen. Mijn koplampen geven zo af en toe idd. de geest, reservelampjes heb ik niet en koop ik ook niet. Om de doodeenvoudige reden dat het een klus is voor mijn garage. Als ik zelf mijn lampen ga verwisselen, loop ik een half uur te kloten omdat ik er met mijn kolenschoppen niet bij kan en als ik het dan voormekaar heb, kan ik als nog naar mijn autoboer omdat ik dan opeens 's avonds en 's nachts heel veel bekenden tegen kom die mij met luchtsignalen complimenteren voor de stand van mijn lamp.
Zoals gezegd: risico van het ademhalen.